استخر بادی طرح نمو جدید

bestway 57744

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح نمو جدید قابل استفاده برای کودکان 2 تا 8 سال، به همراه ضمانت دو ساله و گارانتی تعمیر کالا

استخر بادی طرح نمو جدید با قیمت مناسب و ارزان بسیار شیک و زیبا و جذاب برای کودکان تا سن ۱۰ سال محصول شرکت intex دارای برچسب تعمیرات محصول شرکت اینتکس، مناسب برای کودکان و بزرگسالان و قابل استفاده در منزل حیاط ویلا و... می باشد. شرکت اینتکس تولید کننده این محصولات بادی بوده و یکی از برترین شرکت ها در زمینه ی تولید محصولات بادی بوده که این کمپانی تحت لیسانس آمریکا بوده و محصولات آن دارای کیفیت بالایی می باشند. این کالا مناسب برای کودکان و بزرگسالان در ارگونومی گرد برزنتی محصولی برای تفریحات آبی کودکان و همچنین بزرگسالان در منزل و فضاهای باز که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای مقاوم و چند لایه که به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و آب های با دمای متفاوت مقاوم خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این کالا مقاوم بودن دیواره های این محصول بوده که به راحتی می توان به آنها تکیه کرد. حتی اگر عمق بیشتری را از این استخر بادی درخواست دارید ما میتوانیم آن را به صورت سفارشی برای شما تولید کنیم. لازم به ذکر است در داخل این استخر بادی از دیواره های پی وی سی برزنتی استفاده شده تا در مقابل وزن زیاد و فشار تحمل بالایی داشته باشد و استخر به هیچ عنوان دچار مشکل نشود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت ایتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 


 نوع خانگی
 ظرفیت آب 1200 لیتر
 وزن محصول  4.5 کیلوگرم
 قطر 213 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس بدنه PVC  طرح چرم
  پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 کد محصول bestway 57744

استخر بادی طرح نمو جدید یکی از کوچکترین نوع استخر های ایزی ست بوده که ساخته شده از جنس PVC و الیاف ابریشمی می باشد. محصولی که فقط با باد نمودن قسمت لبه آن با پر کردن از آب به صورت خودکار شکل می گیرد. از این استخر می توان در هر مکانی برای کودکان و یا بزرگسالان مورد استفاده قرار داد. این استخر بادی مناسب برای استفاده خانگی در حیاط منزل بوده و مدل استخر بادی ایزی ست نام دارد که بدنه آن از جنس pvc بوده و فقط لبه استخر باد میشود ، برای نصب استخر ، لبه استخر را باد کرده و شیلنگ آب را درون استخر گذاشته تا پر شود ، با بالا آمدن سطح آب استخر شما به آرامی شکل میگیرد. در ادامه به بررسی و بیان مزایا و معایب استخر بادی طرح نمو این شرکت خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید . 

نوع طراحی و ساخت

طراحی ساخت این استخر جذاب به صورت گرد می باشد و مناسب برای استفاده های روزمره می باشد . بر روی بدنه این محصول طرح های کوچکی وجود دارد که به زیبایی محصول کمک بسزایی نموده است . همچنین رنگ آبی استفاده شده در این استخر نیز به زیبایی استخر افزوده است و توانسته است به یک محصول ایده آل و عامه پسند تبدیل شود . در قسمت روبرویی این استخر بادی لوگو را مشاهده می کنید که به جذابیت آن افزوده است. همچنین بخش لبه این استخر نیز به صورت بادی می باشد و کیفیت بالایی دارد . اما به دلیل بادی بودن می بایست مراقبت بیشتری نیز از آن داشته باشید . بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در قسمت کف این محصول ، فشار زیاد بر روی این قسمت است که می بایبست تحمل این وزن زیاد را داشته باشد.

نحوه راه اندازی و استفاده

راه اندازی این محصول کار دشواری نبوده و خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید . البته در صورت مشکل نیز می توانید این کار را به همکاران ما بسپارید . برای راه اندازی این استخر بادی می بایست پس از تمیز کردن محل قرار گیری استخر ، محصول را بر روی زمین قرار داده و اقدام به باد کردن لبه های این استخر کنید . پس از باد کردن لبه های استخر ، می بایست استخر را پر از آب کنید . پس از پر شدن استخر به طور خودکار به سمت بالا آمده و شکل خود را خواهد گرفت . می توانید این استخر را تا لبه آن باد کنید.

طریقه سفارش 

بدنه پی وی سی و کف دولایه ، ظرفیت مناسب و همچنین راه اندازی اتوماتیک از ویژگی های این استخر به شمار می رود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...