استخر بادی طرح ماشین کودکانه

estakhr-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
1,550,000
1,370,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماشین کودکانه در نمایندگی فروش محصولات بادی intex، دارای قابلیت تعمیر و گارانتی تست 48 ساعته به همراه ضمانت 2 ساله محصول

استخر بادی طرح ماشین کودکانه یکی از تولیدات جدید و باداوم با طراحی خلاقانه و خاص کارخانه اینتکس برای کودکانه بالاتر از 2 سال بوده که می تواند محیطی ایمن و مفرح برای تفریحات آبی آن ها، در فصول گرم سال فراهم کند. وزن بدنه این استخر بادی کودکانه بسیار کم بوده و در زمان جمع آوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. از طرفی دیگر این محصول به دلیل مجهز بودن به دریچه باد استاندارد در کمترین زمان ممکن نیز راه اندازی می شود که به همین دلیل بوده در زمان سفر نیز می توانید آن را به راحتی در داخل خودروی خود قرار داده و برای تفریح کودکان به همراه ببرید. لازم به ذکر است در روز های زمستان و یا در داخل محیط منزل و آپارتمان خود نیز می توانید از این استخر بادی طرح ماشین به عنوان استخر توپ فرزند خود بهره برداری نمایید. رویه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی تولید شده که بسیار نرم و بادوام بوده و سازگاری بالایی با تمامی شرایط جوی آب و هوایی داشته چرا که کیفیت بدنه محصول به میزانی بوده که در اثر استفاده مدوام و جمع آوری و راه اندازی های بسیار زیاد دچار آسیب نخواهد شد. در رابطه با ظاهر این استخر بادی گفت که این محصول طرح و نقشی دقیقا شبیه به ظاهر ماشین را دارا بوده که همین عامل مهم ترین بخش این محصول است و کودکان شما قطعا در نگاه اول عاشق این استخر بادی فوق العاده خواهند شد. ارگونومی ساخت این محصول تقریبا به صورت مستطیلی شکل بوده است و بخش های مختلف آن نیز دارای ابعاد و اندازه های مختلفی می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی و یا از طریق وب سایت فروشگاهی اینتکس این استخر بادی طرح ماشین کودکانه را با یک قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول  119 سانتی متر
 عرض 79 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب  150 لیتر 
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
 کد محصول   estakhr-003

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...