استخر بادی طرح لاک پشت سایبان دار

bestway 52219

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح لاک پشت سایبان دار یک محصول فانتزی از تولیدات شرکت بست وی و مناسب برای کودکان است. این استخر بادی با سایبان خود از کودکان شما در برابر نور خورشید محافظت می کند.سایت نمایندگی اینتکس سنتر آسان ترین محل برای تهیه این محصول متفاوت است.

استخر بادی طرح لاک پشت سایبان دار یکی از زیباترین تولیدات شرکت معتبر بست وی است. به دلیل کیفیت بالا و جنس بدنه این محصول می توانید به راحتی در فضای باز نیز از آن استفاده کنید و نگران طول عمر آن نباشید. چرا که مقاوم در برابر  تابش خورشید و هر نوع شرایط آب و هوایی و جوی است . برای حفاظت از پوست کودکان در برابر پرتو خورشید در حین بازی برای این استخر زیبا سایبانی بسیار جذاب طراحی شده است . دیواره هایی در اطراف این استخر بادی به چشم میخورد که با طرح هایی زیبا از زیر دریا روحیه کودک شما را تغییر می دهد . رنگ های ملایم وآرامش بخشی در بدنه این محصول به کار رفته تا نظر تمام کودکان با سلایق متفاوت را به خود جلب کند . برای حفاظت از سلامتی کودکان و خردسالان در هنگام بازی کف این محصول از نوع بادشو انتخاب شده است . با توجه به ظاهر و ویژگی های خاص این استخر بادی قیمتی مقرون به صرفه در میان سایر محصولات دارا می باشد.به دلیل وزن کم و سهولت راه اندازی این محصول به راحتی می توانید در محیط های مختلف از آن استفاده کنید. برای خرید آسان و پر سرعت این استخر بادی می توانید به فروشگاه انلاین نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کنید تا در اسرع وقت محصول به دستتان برسد.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 26 لیتر
طول 109 سانتی متر
عرض 96 سانتی متر
ارتفاع 104 سانتی متر
جنس رویه وینیل ضد اشعه
جنس بخش کناری وینیل براق
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سایه بان بادی
مناسب سنین 2+ سال
دارای دو پنجره سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...