استخر بادی طرح قصر کودک

bestway 93505

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح قصر کودک از سری استخر های بست وی بوده و جنس آن از وینیل است که در برابر ضربات  مقاومت بالایی داشته , دارای حجم و وزن کمی می باشد که مکان زیادی را اشغال نمی کند. در ساخت این محصول از رنگ های شاد و متنوع استفاده شده تا با روحیه کودکان هم خوانی داشته باشد و مورد پسند آنها واقع شود . سنتر اینتکس این محصول را با کم ترین قیمت به فروش می رساند .

استخر بادی طرح قصر کودک از نظر ارگونومی به شکل گرد بوده و کف آن نیز به شکل گرد باد شو بوده که سبب راحتی و آرامش کودک شما در حین باز و سرگرمی می شود . در ساخت این محصول از رنگ های آبی , قرمز , سفید , زرد استفاده شده که ظاهری زیبا و چشم گیر به محصول می دهد و کودک  شما را مجذوب خود می کند . جنس این استخر بادی از وینیل بوده و در برابر ضربات و نور خورشید مقاوم بوده و دچار پارگی و پوسیدگی و رنگ پریدگی نمی شود به همین علت می شود از این محصول در فضاهای باز  و دماهای مختلف آب و هر نوع آب و هوایی استفاده کرد و دچار نگرانی نبود . همچنین این محصول دارای دو درب و پنجره بوده که این استخر را به خانه تشبیه کرده و کودک شما در آن احساس راحتی کرده . این استخر بادی دارای سایه بان بوده  و مانع تابش مستقیم نور آفتاب به داخل استخر  می شود و می توانید در  فضاهای باز نیز از این محصول بهره ببرید . شما با خرید این محصول 25 عدد توپ رنگی بدون پلیسه دریافت خواهید کرد که کودک شما را چندین ساعت سرگرم خود می کند . داخل جعبه این محصول یک عدد دفتر چه راهنما بوده که طریقه نصب و راه اندازی محصول را در کمترین زمان به شما آموزش می دهد . این محصول دارای پمپ باد بوده که می توانید با وصل کردن آن به دریچه باد به راحتی و در حداقل زمان آن  را راه اندازی کنید . با توجه به ابعاد این استخر بادی مناسب استفاده و بازی چند کودک  به طور همزمان بوده است. سنتر اینتکساین محصول را با نازل ترین قیمت به فروش می رساند . برای خرید این محصول به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و ثبت سفارش کنید . 

 نوع خانگی , سفری
 ظخامت لایه ها 0.26 میلی متر
 قطر 104 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس کف وینیل بادی
 وزن 2.8 کیلو گرم
 سایر ویژگی ها ساحت شرکت بست وی
 دارای سایه بان بادی
 مناسب سنین 2+ سال
 دارای دو درب

 شناسه محصول  bestway 93505

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...