استخر بادی طرح خورشید بست وی

bestway 53071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح خورشید بست وی دارای سرسره بادی رنگی و ظاهری زیبا برای کودکان سنین پایین با قابلیت راه اندازی آسان و سریع و بازی به همراه دوستان . دارای بدنه ضد آب و قابل تعمیر . خرید آنلاین و حضوری با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس به همراه ضمانت 48 ساعته تعمیر

استخر بادی طرح خورشید بست وی مناسب سنین کودکان ، تولید شده توسط برند بزرگ بست وی دارای ویژگی های بسیار عالی برای کودکان . استخر بادی طرح خورشید دارای ایمنی بسیار بالایی بوده و طراحی بادی بدنه آن ، باعث شده است تا دیواره های استخر بسیار نرم باشد . این استخر بادی کودک دارای سرسره بادی نیز می باشد که این سرسره رنگی و بسیار زیباست و ارتفاع خیلی زیادی ندارد ، به همین دلیل کودکان سنین پایین می توانند به خوبی از سرسره استفاده کرده و پس از سر خوردن به داخل استخر بیوفتند . این استخر بادی برای رده سنی بالای 3 سال طراحی شده است و بست وی به همین دلیل طراحی آن را کودکانه و شبیه به خورشید در نظر گرفته است . این استخر بادی همچنین دارای فواره های آب بوده که می توانید با استفاده از شلنگ ، آب را به فوراه های آب متصل کنید . طول استخر بادی طرح خورشید بست وی 237 سانتی متر و عرض استخر بادی طرح خورشید بست وی 201سانتی متر می باشد . البته ارتفاع استخر تا بالای سرسره بادی به 104 سانتی متر می رسد . این استخر بادی زیبا و دوست داشتنی ظرفیت 225 لیتری دارد و به خوبی می توانید آن را در خانه و یا مسافرت ها راه اندازی کنید . برای خرید استخر بادی طرح خورشید بست وی از فروشگاه سنتر اینتکس می توانید به صورت آنلاین و یا مراجعه به فروشگاه به صورت حضوری اقدام کنید .

 نوعخانگی و سفری
 طول237 سانتی متر
 عرض201 سانتی متر
 ارتفاع104 سانتی متر
 ظرفیت225 لیتر
 جنس بدنهPVC ضخیم 
 پمپ باد ندارد
 گارانتی 48 ساعت
کد محصول Bestway 53071

استخر بادی طرح خورشید بست وی یک استخر مدل جدید است که تولید کننده آن شرکت مشهور بست وی می باشد . بست وی به دلیل اینکه از جنس های اصلی پی وی سی برای تولید این محصولات بادی استفاده می کند ، باعث شده است تا کیفیت استخر های بادی بسیار بالا تر برود . بنابراین بهتر است که استخر بادی خود را از بست وی یا برند های معروف دیگر خرید کنید که از نظر کیفیت مطمعن باشند . بست وی علاوه بر این موضوع ، استخر بادی را بسیار زیبا تولید کرده است تا کودکان به آن بسیار علاقه مند شده و بتوانند به راحتی با استخر ارتباط گرفته و با آن بازی کنند .

 

این استخر به صورت طراحی خورشیدی طراحی شده است و ظاهری دوست داشتنی را خواهد داشت . نام استخر بر گرفته از خوشیدی است که در وسط استخر یعنی در کف آن وجود داشته و عینک دودی نیز زده است . همچنین رنگ زرد استخر نیز در نام استخر موثر بوده است . خورشید خندان و استفاده از لایه های رنگی در تولید استخر بادی طرح خورشید بست وی می تواند به خوبی برای کودکان جذاب باشد تا آن ها بتوانند با علاقه بسیار زیاد از استخر بادی طرح خورشید بست وی استفاده کنند .

ویژگی بسیار خوبی که استخر بادی طرح خورشید بست وی دارد ، داشتن سرسره بادی در آن است که می تواند برای کودکان نیز بسیار خوشایند باشد ، چرا که آن ها می توانند علاوه بر آب تنی کردن به همراه دوستان خود ، بتوانند با استفاده از سرسره موجود در کنار استخر ، سرسره بازی کنند . نوع طراحی سرسره نیز همانند بدنه استخر به صورت بادی است و به گونه ای طراحی شده است که در لبه استخر قرار می گیرد و به همین دلیل کودکان می توانند با استفاده از سرسره بادی به داخل استخر سر بخورند .

ایمنی در استخر بادی طرح خورشید بست وی حرف اول را می زند و بست وی به خوبی به این نکته مهم اهمیت داده است . داشتن بدنه بادی به تنهایی می تواند یک محافظ خوب برای کودکان باشد تا آن ها با استخر بازی کنند . یکی از ویژگی های خوبی که استخر بادی طرح خورشید بست وی دارد که شاید به آن توجه نکرده باشید . داشتن یک کف بادی و یک قسمت بادی در انتهای سرسره و در کف استخر می باشد که می تواند به عنوان یک ضربه گیر عمل کرده و در هنگام سر خوردن کودکان از برخورد محکم آن ها با کف سرسره جلوگیری کند .


این استخر به همراه سرسره خود طولی 237 سانتی متری دارد و عرض آن نیز 201 سانتی متر است . ارتفاع استخر نیز تا بالای درختچه بسیار زیبای استخر به 104 سانتی متر می رسد . سرسره بادی جداگانه باد می شود ولی زمانی که استخر را باد کنید ، درخت نخل زیبای استخر نیز باد خواهد شد . ظرفیت استخر 225 لیتر است . شما می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری از فروشگاه سنتر اینتکس ، استخر بادی طرح خورشید بست وی را خریداری کنید .  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...