استخر بادی طرح آناناس اینتکس جدید

intex 59431NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
940,000
950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح آناناس اینتکس جدید با قیمت ارزان و مقرون ب صرفه، قابل خریداری از شرکت معتبر اینتکس

استخر بادی طرح آناناس اینتکس جدید یکی از استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت بسیار بالیی برخوردار می باشد. این استخر بادی یک وسیله تفریحی آبی بسیار مناسب برای کودکان در فصل تابستان به شمار می روند که به وسیله آن می توانند به بازی بپردازند. لازم به ذکر است یکی از مهم ترین نکته هایی که همه ما برای خرید یک محصول مد نظر داریم، جنس آن محصول است. یعنی انتظار داریم محصولی را که خریداری می کنیم دارای جنس مرغوبی داشته باشد تا بتوانیم مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنیم و دچار تغییر شکل و تغییر رنگ نشود. شرکت اینتکس توانسته با محصولات بسیار با کیفیتی که تولید می کند، رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کند تا بتواند محصولات با کیفیتی را به مردم ارائه دهد. جنس بدنه این محصول از PVC طرح چرم بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارد و در هر دمای آبی دچار تغییر حالت و تغییر شکل نمی شود. به همین دلیل شما می توانید از این محصول در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید و نگران هیچ گونه مشکلی نباشید. یکی دیگر از مزیت هایی که کف این استخر دارا بوده این است که ضد لغزش است و به هیچ عنوان کودکان درون آن سر نمی خورند. به همین خاطر هیچ گونه خطری آنها را تهیدید نمی کند و می توانند با خیال راحت به بازی و شادی در درون استخر بپردازند. شما می توانید این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

 نوع خانگی
 قطر 132 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 ظرفیت آب 248 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیر
 پمپ -
 کد محصول intex 59431NP

استخر بادی طرح آناناس اینتکس جدید از جمله محصولات تفریحی سال 2020 شرکت اینتکس بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است و برای مناسب برای تمامی است. بدنه ی این کالا از جنس وینیل درجه یک است و دارای محفظه باد مجزا می باشد. طرح و ترکیب رنگ این محصول بسیار زیباست. این محصول به گونه ای طراحی شده زمانی که باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال کرده و همچنین جا به جایی آن بسیار آسان و راحت است. لازم به ذکر است این استخر بادی جدید و جذاب، قابل استفاده در استخرها، سواحل دریا، دریاچه و...مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول ادامه مطلب را از دست ندهید.

انعطاف پذیری بالا و ضد آب بودن

شرکت اینتکس همانند تمامی استخر های بادی خود، از موادی به نام pvc برای تولید آن ها استفاده کرده است. ضخامت لایه های استفاده شده برای این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل نیز می تواند دوام و کیفیت آن ها را تضمین کند. از دیگر دلایل استفاده از پی وی سی برای ساخت این محصولات می توان به ضد آب بودن آن و همچنین انعطاف پذیری خوب این مواد اشاره کرد .

تنوع در طراحی و ساخت این محصول

استخر های بادی دارای مدل های گوناگونی هستند که همین امر نیز باعث شده تا شما در هنگام خرید با توجه به تنوع بالای این محصولات کمی سردرگم شوید. در همین راستا مهم ترین مسئله ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید بحث ساختار و طراحی صورت گرفته بر روی این محصولات بوده چرا که باعث می شود تا افراد مختلف مدل مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن خریداری کنند. البته یکی از جدید ترین نمونه های این محصولات استخر بادی طرح آناناس اینتکس می باشد که قطعا یک ساختار فوق العاده خاص را داراست.

چگونگی راه اندازی محصول

شما در هنگام خرید این محصول باید در کنار آن یک پمپ باد دستی یا برقی بصورت تهیه کنید. ابتدا باید دریچه باد روی بدنه محصول را باز کنید تا بتوانید نازل پمپ را به آن قسمت متصل کرده و سپس کالا را باد کنید تا به شکل مورد نظر شما تبدیل شود. از باد زدن بیش از حد کالا جدا پرهیز کنید، چون ممکن است بدنه آن آسیب ببیند و برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که بدنه را کاملا محکم نکرده و بگذارید تا محصول کمی انعطاف داشته باشد. برای خالی کردن باد حلقه کار به مراتب ساده تری خواهید داشت چرا که تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید، باز کردن دریچه قرار گرفته روی بدنه کالا بوده پس شما باید مدتی صبر کنید تا قسمت های داخلی کالا به طور کامل خالی شوند. به این ترتیب استخر بادی شما آماده جمع آوری بوده و در صورت نیاز می توانید آن را داخل بسته بندی مخصوص قرار دهید.

نحوه سفارش

این کالا قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان بوده و بسته بندی فوق العاده کوچکی داشته تا در کنار وزن کم این محصول حمل آن بسیار ساده تر از سایر محصولات تولید شده تا به امروز باشد. شما عزیزان می توانید این محصول را از طریق نمایندگی اینتکس سفارش داده و در مدت زمان خیلی کم درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...