استخر بادی طرح آمریکا برای کودک

45151

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
920,000
850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح آمریکا کودک از محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه، با وزن اندک و ساختاری منعطف، دارای ضمانت تست کالا و گارانتی تست سلامت، عرضه در فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر بادی طرح آمریکا کودک از سری محصولات تفریحی محبوب در میان خریداران بوده که با دارا بودن طرحی متفاوت توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد و در لیست پرفروش ترین استخرهای بادی فروشگاه اینتکس قرار گیرد. همانطور که می دانید از مهم ترین مواردی که اغلب ما به آن توجه نموده، نوع ظاهر و ساختار محصول خریداری شده می باشد، زیرا این مورد علاوه بر زیبایی محصول، بر نوع کارایی آن نیز بسیار موثر خواهد بود. این استخر بادی دارای طرح آمریکایی می باشد که بطور دقیق همانند پرچم آمریکا از رنگ های آبی، سفید و قرمز بکار گرفته شده است که باعث ایجاد جلوه ای زیبا در محصول ایجاد کرده است تا کودک در هنگام استفاده احساس خوشایند را در کنار این استخر بادی تجربه نماید. همچنین ساختار حلقه ای و یا به اصطلاح دیگر طبقه ای این استخر علاوه بر استحکام بالا باعث ایجاد نرمی و منعطف شدن کالا شده که تنها کافیست برای استفاده از این استخر بادی از انواع پمپ های دستی و برقی، از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه، آن را نصب و راه اندازی نمایید. از سوی دیگر از مهم ترین موارد در محصولات تفریحی دارا بودن فضای کافی و مناسب به همراه وزن اندک می باشد، زیرا چنین محصولی را می توان به سادگی در هر محیطی مورد استفاده قرار داد که با توجه به این ابعاد می‌ توان در هر فضا و مکانی قابل استفاده و قابل حمل باشد. لازم به ذکر است بدنه این محصول نیز همانند دیگر محصولات بادی از روکش پی وی سی در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی از مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار می‌باشد. گفتنی است به منظور افزایش طول عمر این استخر بادی قسمت زیرین آن از نیز از PVC دو لایه در نظر گرفته شده است تا در هنگام استفاده در سطح زمین دچار سایش و پوسیدگی نشود. همچنین با توجه به خدماتی که نمایندگی اینتکس در اختیار خریدارن خود قرار داده، در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در اختیار شما قرار می گیرد، آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات خود، با فروشگاه اینتکس تماس گرفته و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 26 سانتی متر
 ظرفیت آب 30 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 پمپ باد  _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, گارانتی تست
 کد محصول  45151

استخر بادی طرح آمریکا کودک می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند و به دلیل ویژگی های خوبی که این تشک ها دارند می توانند به راحتی استفاده شوند و همچین دارای طرح های متنوعی مناسب سلیقه کودکان می باشند. این استخر بادی یکی از همین محصولات کاربردی برای کودکان و بزرگسالان است که دارای کیفیت بالایی میباشد و می تواند برای استفاده ی کودکان بالای دو سال مناسب باشد. لازم به ذکر است که این تشک بادی یکی از بهترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که این شرکت از تولید کنندگان حرفه ای این نوع محصولات به شما می رود و تا کنون نیز انواع مختلفی از این تشک های بادی روانه ی بازار کرده است. ما در ادامه ی این مطلب قصد بررسی دقیق تر این محصول از نظر کیفیت و طراحی را داریم و برای آشنایی بیشتر با استخر بادی طرح آمریکا کودک با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

جنس بدنه استخر بادی

یکی از مهم ترین گزینه ها در انتخاب محصولات بادی جنس بدنه این استخر های بادی می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه مصرف کننده قرار می گیرد. این استخر بادی کودک تولید شده از جنس pvc با رویه طرح چرم می باشد که برای پوست حساس کودکان هیچ گونه مشکل و آسیبی نخواهد داشت و این استخر بادی دارای pvc دو لایه بوده که به راحتی می تواند ضربه و فشار را تحمل نماید و در صورت استفاده در فضای بیرون کاملا مستحکم باشد و با قرار گیری در معرض آفتاب و دمای مختلف آب دچار پوسیدگی نمی گردد.

نحوه راه اندازی 

برای راه اندازی استخر بادی از پمپ های باد مخصوص محصولات بادی استفاده کنید که برای این کار کافی است با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آنها وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. برای تهیه این پمپ های باد می توانید به دسته بندی پمپ باد فروشگاه اینتکس مراجعه کنید. برای راه اندازی و تخلیه باد سریع می توان از پمپ های باد برقی بهره برد تا در زمان شما نیز صرفه جویی شود. از بهترین روش ها برای مراقبت و نگهداری از این استخر بادی می توان به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیا و تجسام تیز به بدنه و همچنین استاندارد باد زدن به آن اشاره کرد.

نحوه سفارش 

ظرفیت این استخر بادی برابر با 30 لیتر آب است که ظرفیت مناسبی برای استخر می باشد. این استخر بادی دارای رنگ بسیار شاد و دارای طراحی منحصر بفرد و جدید بر روی بدنه خود می باشد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می نماید و به محیط اطراف جلوه ای خاص می بخشد که در صورت تمایل از خرید استخر های بادی با شماره تلفن های موجود در سایت اینتکس با ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...