استخر بادی صندلی دار بست وی

bestway 54336

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
2,850,000
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی صندلی دار بست وی ، تولید شده در ابعاد بزرگ مناسب برای کودکان و بزرگسالان . دارای صندلی برای نشستن راحت تر . طراحی متفاوت مربعی به رنگ سبز . قابلیت خرید ارزان استخر بادی صندلی دار بست وی از فروشگاه سنتر اینتکس با ضمانت . کیفیت ساخت عالی با استفاده از لایه های ضخیم پی وی سی .

استخر بادی صندلی دار بست وی از جدید ترین و متفاوت ترین تولیدات برند بست وی می باشد که نه تنها در رنگ خاص سبز تولید شده است ، بلکه دارای صندلی بادی می باشد که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است و آن ها می توانند بر روی صندلی نشسته و بازی کودکان و آب تنی آن ها را مشاهده کنند و با آن ها مشغول بازی شوند . به همین دلیل می توان گفت که استخر بادی صندلی دار بست وی یک استخر بادی خانوادگی است که برای هر سنی قابل استفاده است . استخر بادی صندلی دار بست وی تقریبا به صورت مربع ساخته شده است و یک بیرون زدگی در بدنه آن قرار دارد که در واقع همان صندلی بادی است که می توانید استفاده کنید . در کنار صندلی و در لبه استخر یک جای بطری قرار دارد که می توانید نوشیدنی های خود را در آن بخش قرار دهید . طول و عرض استخر بادی صندلی دار بست وی 231 سانتی متر و عمق استخر 51 سانتی متر است . این ابعاد کاملا دقیق بوده و برند بست وی و فروشگاه سنتر اینتکس آن را تایید می کند . ظرفیت داخل استخر همچنین 282 لیتر می باشد . این محصول از لایه های پی وی سی ساخته شده است و تمامی بخش های بادی و کف غیر بادی آن نیز از همین جنس تولید شده و حتی بخش کف استخر به صورت دولایه است . وزن استخر 5.3 کیلوگرم می باشد .

 نوعخانگی 
 طول231 سانتی متر
 عرض231 سانتی متر
 ارتفاع51 سانتی متر
 ظرفیت282 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی طرح چرم 
 صندلی بادی دارد
 وزن 5.3 کیلوگرم
کد محصول bestway 54336

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...