استخر بادی شفاف کودک و خردسال

p-32401-o

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شفاف کودک و خردسال نمونه ای جدید از محصولات تولید شده از برند بست وی، ارزان قیمت و با دوام، دارای گارانتی تست کالا، فروش در نمایندگی  محصولات بادی اینتکس

استخر بادی شفاف کودک و خردسال از سری محصولات ساخته شده از کمپانی بست وی، برای کودکان و خردسالان تولید شده است که به دلیل کاربردهای بالا از محصول به عنوان استخر بادی، استخر توپ بادی و وان بادی توانسته محبوبیت بالایی را در میان خریدارن و مشتریان فروشگاه اینتکس بدست آورد.  همانطور در تصویر محصول مشاهده می کنید این استخر بادی کودک به صورت جذاب و متفاوت به صورت گرد با بدنه ای شفاف به رنگ نارنجی طراحی شده که در زیبایی کالا و جلب توجه کودکان نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد. همچنین باید عنوان کرد این استخر بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که از این رو می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس از دیگر نمونه ها و رنگ بندی های این محصول دیدن فرمایید. شایان به ذکر است به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما عزیزان به صورت رایگان عرضه خواهد شد تا در صورت بروز هر گونه مشکل، توسط آن به راحتی اقدام به تعمییر محصول نمایید. نکته دیگر در رابطه با خصوصیات منحصر به فرد از این کالا، جنس بدنه آن می باشد که یکی از مهمترین فاکتورهایی بوده که در هنگام خرید به آن توجه خوهند کرد زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر و دوام کالا خواهد داشت. جنس بدنه این محصول از PVC طرح چرم تولید شده که به دلیل مقاومت بالا، در برابر عوامل محیطی، دمای آب، و نور مستقیم خورشید دچار آسیب دیدگی و پوسیدگی نخواهد شد. راه اندازی کالا نیز به ساده ترین شیوه از طریق مخزن باد نصب شده بر روی بدنه، توسط یک پمپ باد کوچک و دستی در سریع ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس، اقدام به سفارش این استخر بادی کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

 نوع خانگی و سفری
 قطر 64 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 41 لیتر
 جنس بدنه PVC شفاف و طرح چرم
 جنس کف PVC ضخیم و بادشو
 پمپ باد _
 برچسب تعمیر  بله
 کد محصول p-32401-o

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...