استخر بادی شفاف مربعی

jilong 30011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شفاف مربعی از جدیدترین استخر بادی های فروشگاه اینترنتی، با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب، راه اندازی آسان و سریع

استخر بادی شفاف مربعی از سری محصولات فروشگاه بزرگ اینتکس می باشد که خرید آن، بستری متفاوت و دوست داشتنی را برای کودکان خود ایجاد کنید. همچنین به دلیل مرغوبیت آن از نظر کیفیت میتواند مناسب برای مصارف خانگی و حتی سفرهای شما نیز باشد. این نوع از استخر های بادی به دلیل طراحی خاص دارای ساختاری کاملا متفاوت با نمونه های دیگر می باشند چرا که با ساختار بدنه ای کاملا شفاف و طرحدار توانسته افراد بسیاری را به خود جذب نماید. . ساختار دیواره های این محصول همانطور که در تصویر نیز مشخص می باشد به صورت 5 طبقه می باشد که در هر بخش از یک محفظه ورودی باد مخصوص استفاده شده است تا از طریق یک پمپ باد اختصاصی این محصول بادی را در سریه ترین زمان ممکن با ساده ترین روش راه اندازی کنید. علاوه بر این کف این محصول به صورت بادی و مواج طراحی شده که این امر در حفظ تعادل استخر و همچنین کودکان نقش بسزایی خواهد داشت. لازم به ذکر است به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای  شما مشتریان عزیز ارسال خواهد شد که در صورت بروز مشکلاتی مانند ساییدگی و پارگی، از آن در جهت رفع آسیب دیدگی استفاده نمایید. جنس بدنه کالا نیز امری مهم در دوام و طول عمر کالا خواهد داشت که شرکت سازنده نیز در همین راستا جنس بدنه این محصول بادی را از PVC ضخیم و دو لایه تولید کرده تا بتوانید از این استخر بادی در هر مکان و زمانی در برابر اشعه مضر خورشید، رطوبت و یا دمای مختلف آب مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید این کالا را با ارزان ترین قیمت و گارانتی سلامت از سایت اینتکس خریدار کنید. 

نوعخانگی
طول120 سانتی متر
عرض75 سانتی متر
ارتفاع1.6 کیلوگرم
ظرفیت150 لیتر
جنس بدنهپی وی سی شفاف
پمپ بادندارد
وزن کالا1.6 کیلو گرم
کد محصولjilong 30011


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...