استخر بادی شش ضلعی دو رنگ

ef 97009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شش ضلعی دو رنگ در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس، دارای ضمانت تست و ارسال رایگان و سریع  به سراسر کشور

استخر بادی شش ضلعی دو رنگ از محصولات جدید و متفاوت می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این استخر بادی از جدیدترین استخر های تولید شده است که تا کنون توانسته فروش بالایی داشته باشد و از دلایل این فروش بالا مربوط به طراحی خاص و زیبای این محصول می شود زیرا که با دقت زیادی انجام گرفته و ظرافت بالایی دارد. این کالا از رویه براق با ترکیب رنگی آبی و زرد ساخته شده است که نواحی کناری و داخلی این محصول از رنگ آبی و بخش کف و لایه بالایی این محصول نیز از رنگ زرد طراحی گردیده اند که از نکات مهم در خصوص طراحی این استخر به شمار می رود. لایه های استفاده شده در ساخت این محصول تماما از وینیل ساخته شده اند و کیفیت بسیار مناسبی دارند. وینیل یا PVC در برابر آب و تابش مستقیم خورشید مقاومت کرده و پس از استفاده در مدت زمان طولانی به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شود. همانطور که گفته شد استفاده از جنس وینیل در تمامی قسمت این استخر بادی با کیفیت و مرغوب بوده و از علت آن میتوان به بالا بودن مقاومت و سبک بودن اشاره کرد که در این محصول با موفقیت انجام گرفته است. استخر بادی شش ضلعی دو رنگ، یک محصول شکیل و چشم نواز بوده که به زیبایی طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت شش ضلعی بوده و وزن این محصول حدود 4.2 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس خریداری کرده تا در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید.

 قطر 150 سانتی متر
 ارتفاع  50 سانتی متر
 وزن محصول 4.2 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC با رویه طرح چرم
 ظرفیت آب  370 لیتر
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول ef 97009

استخر بادی شش ضلعی دو رنگ از سری استخرهای بادی کودک پر طرفدار می باشد که توسط برند اینتکس به بازار عرضه شده است و حال می توانید این محصول را با کیفیت بینظیر و مقاومتی ایده آل از نمایندگی سنتر اینتکس در ایران خریداری نمایید. بدنه این استخر بادی کودک از جنس پی وی سی چند لایه می باشد که از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار و دمای آب برخوردار است. 

جنس بکار برده شده در این کالا

جنس بدنه این استخر بادی به صورت ترکیبی می باشد و در بخش های مختلف از جنس های متفاوت استفاده شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. در دیواره های این استخر بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است. دیواره های به صورت کاملا ایمن و زیبا می باشند و بر روی آن از طرح های ساده بسیار زیبا استفاده شده است که به خوبی می تواند موزد توجه کودک قرار بگیرد. 

طراحی جدید و شش ضلعی

این محصول به صورت شش ضلعی طراحی شده و بر روی بدنه آن از طرح های کارتونی استفاده شده است. همچنین ظرفیت آب بالا و ابعاد ایده آلی که دارد باعث شده است تا این استخر بادی به صورت همزمان مورد استفاده بیش از یک کودک بتواند قرار بگیرد. رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان بالای 6 سال است. به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر این محصول نمایید و با خیالی راحت از دیدن بازی فرزندتان لذت ببرید . این استخر بادی فاقد پمپ باد می باشد و برای راه اندازی آن می توانید از پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی استفاده نمایید.

نحوه سفارش و خرید 

اگر شما نیز به دنبال محیطی راحت و آرامش بخش برای استراحت و آب تنی مدت و... هستید پیشنهاد ما به شما این محصول منحصر به فرد است. این محصول دارای بهترین و زیباترین رنگبندی های شاد و جذاب بوده که بسیار مورد توجه تمامی افراد با سلیقه های مختلف قرار گرفته و همینطور لازم به ذکر است، این محصول با آخرین استاندارد های دنیا طراحی شده که شما می توانید آن را با رنگبندی و طراحی متفاوت طبق نیاز و سلیقه خود سفارش دهید. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس این محصول را به راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...