استخر بادی سه لایه شفاف

bestway 51005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه شفاف از سری محصولات جدید و کاربردی برای استفاده در تمام محیط های خانگی و ویلایی، ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور

استخر بادی سه لایه شفاف از سری استخر های بادی با ارگونومی ساخت سه لایه و گرد شکل بوده که از طراحی زیبایی بر روی بدنه خود بهره می برد. این محصول فوق العاده در واقع علاوه بر تفریحات آبی می تواند به عنوان استخر توپ نیز برای کودکانتان استفاده شود و ظرفیت خوب این محصول امکان استفاده از این کالا را به عنوان دو نوع استخر به مصرف کننده می دهد. ویژگی های دیگری همانند سبک بودن و قابلیت استفاده در مکان های باز سبب شده تا این محصول در میان محبوب ترین و پر فروش ترین انواع استخر های بادی قرار گیرد. استفاده از طراحی سه لایه برای تولید این استخر بادی کودک سبب شده تا این استخر دوام و استحکام بالایی را در برابر تحمل وزن آب داشته باشد و به همین دلیل نیز تولید کنندگان این استخر بادی که ارتفاع بیشتری را برای استخر در نظر دارند با طراحی چند لایه استخر های خود را تولید می کنند. جابجایی و حمل این استخر نیز بسیار ساده و آسان بوده که شما می توانید در هنگام مسافرت های خود نیز آن را به همراه خود به سفر ببرید. جنس رویه این استخر بادی به دلیل اینکه کاملا سازگار با آب است در دراز مدت نیز به هیچ عنوان پوسیده نمی شود بنابراین هیچ نگرانی در این بابت وجود ندارد. شما می توانید بدون هیچگونه نگرانی استخر بادی را در محیط های باز و در معرض نور خورشید استفاده کنید چراکه اشعه های مضر خورشیدی، تاثیری بر روی این استخرها ندارند. لازم به ذکر است جنس کفی این استخر بادی که از ساختار دولایه غیر بادی برخوردار است، از جنس عالی PVC ساخته شده است. شما می توانید برای تعمیرات استخر بادی خود، محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی اینتکس تعمیرات استخر را انجام دهد و همچنین برای خرید این استخر بادی نیز می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

 نوع  گرد و سه لایه 
 ظرفیت آب  150 لیتر
 قطر  183 سانتی متر
 ارتفاع  33 سانتی متر
 وزن محصول 1 کیلوگرم
 پمپ -
 جنس بدنه PVCطرح چرم
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات
 کد محصول bestway 51005

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...