استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس

intex 57412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
915,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس محصولی جدید و با کیفیت و مقرون به صرفه ، قابل خرید از فروشگاه آنلاین سنتر  اینتکس نمایندگی محصولات بادی در ایران می باشد .

استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس یکی از استخر های بادی جدید تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . این استخر بادی یک وسیله تفریحی بسیار مناسب برای کودکان به حساب می آید که از آن می توانند در فصل تابستان استفاده کنند . این محصول به صورت سه طبقه حلقه ای طراحی شده است که این بدنه از استحکام بسیاری برخور دار است . جنس بدنه این محصول از pvc مرغوب بوده که مقاومت بالایی در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب دارد و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نمی شود . قسمت کف این استخر از pvc دو لایه بادی بوده که سبب نرم شدن کف استخر شده است تا کودکان هم دارای نشیمنگاهی نرم باشند و همینطور هنگام زمین خوردن در آن ، دچار آسیب دیدگی نشوند . همچنین قسمت کف این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که از لیز خوردن کودک جلو گیری کرده و از وارد شدن هرگونه صدمه ای به کودک شما جلوگیری به عمل می آورد . ابعاد این استخر بادی بسیار مناسب می باشد و طوری طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نمی کند ، همچنین یکی از مزیت های دیگر این استخر این است که دارای وزن کمی بوده و می توان آن را به راحتی با خود حمل و جا به جا کرد تا بتوانید به راحتی آن را به مسافرت ببرید ، برای راه اندازی این تشک بادی می توانید از فروشگاه سنتر اینتکس یک پمپ باد انتخاب کرده و در مدت زمان 4 دقیقه محصول را باد کنید . این محصول همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما برای شما ارسال خواهد شد . برای خرید این استخر بادی کودک می توانید از طریق سایت سنتر اینتکس آن را سفارش داده و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید . 

 نوع  گرد 
 قطر  114 سانتی متر
 ارتفاع  25 سانتی متر
 وزن 1 کیلوگرم 
 ظرفیت  136 لیتر
 جنس بدنه pvc طرح چرم
 کف بادی  دارد 
 پمپ بادی ندارد
 کد محصول intex 57412

استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس از استخر های بادی مناسب برای سنین کودکان می باشد که شرکت اینتکس آن را تولید کرده است و یک استخر با کیفیت و با دوام بوده که می تواند یک محیط دوست داشتنی و بسیار خوبی را برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان ایجاد کند . فروشگاه سنتر اینتکس با توجه به اینکه کودکان علاقه زادی به آب تنی و آب بازی دارند ، تنوع زیادی را از استخر بادی کودک موجود کرده است که استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس یکی از محبوب ترین های فروشگاه است . برای اینکه بیشتر با استخر بادی کودک اینتکس آشنا بشوید می توانید ما را در ادامه دنبال کنید . 

استخر بادی کودک مدل سه لایه رنگی اینتکس یک استخر گرد است که قطرش به 114 سانتی متر می رسد . بنابراین می توان گفت که یک استخر بادی سایز کوچک است که به راحتی در هر جایی قابل راه اندازی خواهد بود . ارتفاع استخر بادی اینتکس رنگی نیز 25 سانتی متر می باشد تا کودکانی که سنین پایین تری دارند بتوانند بدون نگرانی از استخر استفاده کنند و حتی در داخل استخر بنشینند . شما والدین عزیز می توانید مقدار آب استخر را حتی کمتر در نظر بگیرید تا کودکتان راحت تر باشد . ظرفیت کامل استخر در حال پر شده به 136 لیتر می رسد . 

به دلیل اینکه برای طراحی استخر بادی از لایه های رنگی استفاده شده است ، سنتر اینتکس نام آن را استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس قرار داده است . که البته منظور از سه لایه بودن استخر بادی استفاده از سه طبقه رنگی در بخش دیواره های استخر می باشد . لایه پایینی استخر بادی به رنگ سبز یا فسفری می باشد که در بالای آن یک لایه زرد و در بالاترین لایه از یک حلقه بنفش استفاده شده است . همچنین کف استخر نیز به رنگ آبی می باشد که جلوه زیباتری را به آب موجود در استخر می بخشد . 

استفاده از لایه های رنگی در ساخت استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس باعث شده است تا استخر بسیار زیبا و دوست داشتنی باشد تا هر کودکی علاقه به استفاده از استخر بادی را داشته باشد . شرکت اینتکس برای اینکه کودکان در هنگام بازی آسیبی نبینند ، بخش کف استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس را نیز به صورت بادی در نظر گرفته است که به صورت موج دار بوده و این طراحی باعث شده است تا کف استخر نیز به مانند دیواره ها به صورت بادی و بسیار نرم باشد . بنابراین اگر کودک با کف استخر نیز برخورد کند با وجود آب موجود و کف بادی استخر ، هیچ آسیبی را نخواهد دید . 

استخر بادی سه لایه رنگی اینتکس به دلیل اینکه تنها 1 کیلوگرم وزن دارد و همچنین بسته بندی آن کوچک است ، شما می توانید برای اینکه کودکان در مسافرت نیز بتوانند از استخر بادی کنند ، استخر بادی را با خود به مسافرت ببرید و کنار سواحل دریا و رودخانه ها استخر را پر کنید تا کودکان مشغول بازی شوند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...