استخر بادی سرپوشیده کودک اینتکس

intex 57423

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
17%
1,580,000
1,320,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرپوشیده کودک اینتکس با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه، قابل سفارش و تحویل درب منزل تنها در فروشگاه مرکزی ستر اینتکس

استخر بادی سرپوشیده کودک اینتکس از دیگر محصولاتی است که به دلیل خلاقیت در طراحی و نقش موجود بر روی آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این کالا با دارا بودن ساختاری فوق العاده زیبا و استاندارد قابل استفاده در تمامی شرایط ممکن می باشد ک با خرید آن می توانید تفریح و آب تنی لذت بخشی را برای کودکان خود به ارمغان آورید. گفتنی است همانطور که می دانید محصولات مورد استفاده برای کودکان، نیازمند به طرح و ساختاری متناسب با علایق آن ها می باشد تا بتواند رضایت کودکان را در تمام شرایط مهیا سازد. در همین راستا استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس نمونه ای از محصولات ایده آل و موفق به شمار می رود که به صورت مستطیلی با رنگ بدنه آبی تولید شده که بر روی آن تصاویر زیبایی از اشکال کودکانه و فانتزی به چشم می خورد. کف این محصول همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید به صورت سفید و از نوع بادشو بوده تا کودک در زمان بازی احساس راحتی کرده و ایمنی آن به طور کامل حفظ شود. همچنی در بخش مرکزی آن نیز  یک سایبان با رنگ آبی همراه با خطوط سفید تعبیه شده استتا کودک شما در هنگام مصرف، از تابش نور خورشید با پوست بدن کودک اجتناب کند تا دچار سوختگی و گرما زدگی نشود. همانطور که میدانید افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی مقاوم و با دوام می باشند که کمپانی بزرگ اینتکس به همین منظور ایجاد دوام و مقاومت بالا جنس بدنه این استخر بادی را از جنس PVC ضخیم و طرح چرم طراحی کرده است که تا تغییرات شرایط جوی آب و هوایی و قرار داشتن درمعرض تابش مستقیم نورخورشید تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نداشته باشد. لازم به ذکر است این محصول را می توانید علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ کودک نیز مورد استفاده قرار دهید و لحظات سرگرم کننده ای را نیز در فصول سرد سال برای فرزند خود فراهم سازید. همچنان اگر قصد خرید این استخر را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید و محصول خود را با صرف کمترین هزینه تهیه نمایید.

 نوع تفریحی, سفری
 طول 163 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 102 سانتی نتر
 ظرفیت آب 110 لیتر 
 جنس بدنه PVC 
 پمپ باد _
 ویژگی ها ساختاری پرتابل
 دارای سایبان بادی
 مناسب برای سنین 1 تا 6 سال
 دارای برچسب تعمیر و گارانتی تست
 کد محصول intex 57423

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...