استخر بادی سرسره دار کودک با طرح مزرعه

intex 57154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار کودک با طرح مزرعه در فروشگاه اینتکس با نازل ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت، دارای ضمانت تست و ارسال سریع به تمام نقاط کشور

استخر بادی سرسره دار کودک با طرح مزرعه نمونه ای از استخرهای بادی خاص و کارآمد، تولید شده توسط شرکت معتبر اینتکس می باشد که توانسته این محصول طرح مزرعه را با بالاترین متد روز و کیفیت عالی طراحی و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این استخر بادی با طراحی فوق العاده خود تبدیل به یکی از محصولات محبوب در نظر کودکان شده است که به دلیل داشتن رنگ بندی های شاد و جذاب می تواند بستری ایده آل و مناسبی را برای آب تنی و گذراندن اوقات و فراغت آن ها باشد. طراحی و ساخت بدنه این استخر بادی در حالت کلی شامل دو استخر بادی به هم متصل شده می باشد که در بخش میانی آن یک سرسره بادی طراحی شده تا به خوبی مصرف کننده لذت استفاده از آن را دریابد. از همین رو در کنار این موارد در بخش دیواره آن آن علوه بر داشتن حصار، اشکالی فانتزی و عروسکی از گل ها و گیاهانی همچون قارچ، بوته ها و درختچه ها و همچنین پروانه های رنگی، جلوه زیبا تر و واقعی تری را به این استخر بادی طرح مزرعه بخشیده است. همچنین در بخش کوچکتر این استخر یک دروازه رنگی به شکل یک رنگین کمان تعبیه شده  که در وسط این رنگین کمان بادی یک آبپاش سرخود نیز قرار داده شده که تنها کافیست با اتصال یک شلنگ آب، این فواره را راه اندازی کنید تا در هنگام استفاده خنکی و لذت را برای کودکان خود به ارمغان بیاورید. از دیگر ویژگی این استخر نیز به جنس بدنه آن تعلق می گیرد، چرا که برای ساخت آن از مواد بسیار عالی و درجه یک PVC استفاده شده است، PVC از نمونه جنس های با کیفیت و ضد آب می باشد که به واسطه انعطاف پذیری بسیار بالا و مقاومت در برابر اشعه های خورشیدی و فشار آب، گزینه بسیار مناسبی برای ساخت محصولات بادی خصوصا استخر های بادی می باشد. همچنین در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن قسمتی از استخر می توانید آن را با استفاده از برچسب تعمیرات، بخش مورد نظر خود را تعمیر و ترمیم کنید. هم اکنون می توانید این استخر بادی زیبا و دوست داشتنی را با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس، با ضمانت سلامت کالا، محصول خود را به صورت اینترنتی و حضوری خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 104 سانتی متر
 ظرفیت آب  450 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد _
 وزن 5 کیلو گرم
 اقلام همراه برجسب تعمیر, گارانتی تست
 کد محصول  intex 57154

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...