استخر بادی سرسره دار کودکانه بست وی

bestway 53052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,500,000
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار کودکانه بست وی با قیمت ارزان و مناسب، تولید شده در فروشگاه محصولات بادی اینتکس با ضمانت کالا و ارسال رایگان و سریع محصول به سراسر کشور

استخر بادی سرسره دار کودکانه بست وی تولیدی شرکت bestway از نمونه مجموعه تفریحات آبی بزرگ با ساختار باد شونده بوده و در سال جدید روانه بازار های جهانی شده است. با خرید این استخر بادی می توانید زمینه بسیار با نشاط و با طراوتی را برای کودکان خود در منزل و هر جای دیگری به ارمغان بیاورید. این استخر بادی با طراحی پارک آبی تولید شده و از نظر ابعاد مناسب برای سنین 3 سال به بالا می باشد. البته همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این استخر بادی دارای یک سرسره سرخود نیز بوده که ساختار آن نیز بادی است و می تواند اجازه سر خوردن کودکان به داخل استخر و درون آب را بدهد. در دیواره کناری استخر بادی فوق یک درختچه کوچکی طراحی شده که در داخل خود آبپاش داشته تا با وصل کردن این آبپاش به آب بتوانید آب را به داخل استخر فوران کنید و محیطی شاداب و لذت بخش را برای کودکان عزیزتان ایجاد کنید. همچنین باید به این مورد هم اشاره کنیم که این محصول دارای چندین اسباب بازی بادی جذاب نیز بوده که با طرح های دلفین، ماهی، اختاپوس و ستاره دریایی شکل گرفته اند که کودک عزیز شما می تواند علاوه بر استخر بادی، از این اسباب بازی ها نیز استفاده کرده و بیش از پیش خود را مشغول بازی و سرگرمی کند. البته درباره مراقبت و استفاده درست از این کالا باید گفت که نباید وسایل تیز را به آن نزدیک کنید تا صدمه و یا آسیبی به این کالا وارد نشود و فرزند شما استخر بادی با طول عمر بالا داشته باشد. اما اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد، اصلا نگران نباشید چرا که شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات که به همراه محصول برای شما ارسال می شود، تعمیر نموده و یا به نمایندگی اینتکس ارسال کرده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید. 

 نوع خانگی، مسافرتی
 طول 239 سانتی متر
 عرض  260 سانتی متر
 ارتفاع  86 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب  190 لیتر
 سایر ویژگی هادارای اسباب بازی بادی مجزا
دارای آبپاش و سرسره سرخود
 پمپ -
 کد محصول bestway 53052

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...