استخر بادی سرسره دار پو

intex 57136

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7%
2,720,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 استخر بادی سرسره دار پو یک محصول زیبا و فانتزی از شرکت اینتکس است. ابعاد خاص این استخر و سرسره داخلی آن می تواند ساعت ها موجب سرگرمی و شادی کودکان باشد . نمایندگی اینتکس سنتر برای خرید آسان و سریع این کالای متفاوت اماده خدمت رسانی به تمام هموطنان است .

استخر بادی سرسره دار پو یک محصول بسیار زیبا از تولیدات متفاوت شرکت اینتکس است . طرح ظاهری این استخر بادی سرسره دار الهام گرفته از انیمیشن پو بوده و تقریبا تمام شخصیت های آن را می توان بر روی بدنه استخر مشاهده کرد . سرسره این محصول در میانه آن قرار گرفته و دو محیط مجزا برای بازی کودکان را دارا می باشد . در قسمت پشتی این استخر بادی یک فواره آب وجود دارد که بامتصل کردن شلنگ آب به راحتی می توانید آن را راه اندازی کنید . به دلیل جنس و کیفیت بدنه عالی این محصول می توانید در محیط های باز نیز با خیالی آسوده به تفریح پرداخته و از آن لذت ببرید . این محصول دارای پمپ باد و جعبه تعمیرات است تا در صورت بروز مشکل بتوانید به راحتی این محصول را تعمیر کنید . برای شادی و رضایت هرچه بیشتر کودکان شرکت اینتکس در بسته بندی این استخر بادی تعدادی توپ و حلقه بادی استاندارد قرار داده است . ابعاد مناسب و وزن کم این محصول از دلایل رضایتمندی مشتریان بوده که سهولت نصب نیز بر طرفداران می افزاید . شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سنتر در کمترین زمان ممکن و با خیالی آسوده اقدام به خرید این کالای زیبا کنید.


نوعخانگی
ظرفیت 314 لیتر
طول 282 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 107 سانتی متر
جنس رویه PVC دو لایه
جنس بخش کناری PVC دو لایه
جنس کف PVC
پمپ
نوع پمپ -
وزن 6 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج رنگین کمان
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، حلقه بادی، توپ بادی


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...