استخر بادی سرسره دار با طرح اسب تک شاخ

intex 57987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار با طرح اسب تک شاخ متفاوت ترین محصول برند اینتکس مناسب دختران قابل استفاده در سنین 1 الی 5 سال در تمامی فضاهای باز و سرپوشیده دارای طول عمر زیاد خرید استخر بادی اصل از نمایندگی رسمی محصولات اینتکس در سراسر ایران با تخفیف ویژه

استخر بادی سرسره دار با طرح اسب تک شاخ از جمله پرفروش ترین استخر بادی کودک بوده که توسط کارخانه اینتکس برای استفاده کودکان مخصوصا دختران طراحی و به دلیل تخفیف عالی و طول عمر بالا توانسته به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد . این استخر بادی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که دیواره آن از دولایه تشکیل می شود . هر یک از این لایه دارای دریچه های باد اختصاصی بوده تا محصول در زمان کمی راه اندازی شده و از دوام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد. دیواره اصلی محصول از رنگ آبی بوده که برای توجه به روحیات کودکانه بر روی آن تصاویر رنگارنگ و شادی بر اساس روحیات یک کودک به چشم می خورد. این استخر بادی دارای یک نردبان بادی صورتی رنگ بوده که طراحی استانداردی داشته و فرزند شما می تواند برای ورود به این استخر بادی از سرسره آن استفاده کند. در بخش روبروی این سرسره بر روی لبه استخر بادی یک عروسک بادی زیبا با طرح اسب تک شاخ به چشم می خورد. این اسب تک شاخ در واقع آبپاش سرخود و بادی محصول بوده که در اثر اتصال به یک شلنگ آب راه اندازی شده و آب را به داخل مخزن استخر هدایت می کند. لازم به ذکر بوده بدنه این استخر بادی کودک دارای ساختار پرتابل است. یعنی در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و وزنی کم و جا به جایی آسانی دارد. از طرفی جنس بدنه استخر بادی نیز از نوع pvc انتخاب شده که ساختار انعطاف پذیر و کیفیت بدنه بسیار زیادی داشته و تحت تاثیر شرایط جوی و آب و هوایی دچار آسیب نمی شود. پس می توانید از این محصول در فضای باز و یا در زمان سفر نیز استفاده کنید. با مراجعه به فروشگاه انحصاری اینتکسمی توانید این استخر بادی را خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 193 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...