استخر بادی رنگی کودک بست وی

bestway 51128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی کودک بست وی محصولی با دوام و مناسب با روحیات کودکان و و قابل استفاده در فضای باز امکان خرید با قیمتی ارزان از فروشگاه اینتکس را دارد. این استخر بادیدارای طرح و رنگ های متفاوت و متنوع بوده که با روحیات کودکان سازگاری دارد . براس صفارش این محصول و دیدن محصولات بیش تر به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید .

استخر بادی رنگی کودک بست وی محصولی بادوام بوده که به تازگی توسط این کمپانی معتبر به بازار های جهانی عرضه شده است و از به روز ترین و جدید تربن محصولات این شرکت بوده است . جنس رویه این محصول وینیل بوده که به دلیل استحکام بالا در شرایط جوی مختلف و در مقابل تابش مستقیم نور خورشید شما می توانید از این استخر بادی با خیالی آسوده در فضای باز نیز بهره برداری کنید . ابعاد استاندارد در نظر گرفته شده برای تولید این محصول به گونه ای بوده که شما در محیط منزل نیز از این کالا به عنوان وان حمام بادی و یا حتی استخر توپ بادی استفاده نمایید . ساختار ظاهری محصول از سه لایه با رنگ های سبز و زرد و صورتی تشکیل شده که هر یک دارای دریچه باد مجزا جهت راه اندازی هستند . کف استاندارد محصول از نوع بادشو و آبی رنگ طراحی شده تا تضمینی بر آسایش و امنیت کودکان در هنگام بازی باشد . این استخر بادی دارای پمپ باد, چسب و جعبه تعمیرات , ساک حمل و نقل  می باشد تا سبب راحتی و آسایش شما و کودکتان شود . همچنین این استخر بادی دارای وزن و حجم کم می باشد و شما می توانید در سفر نیز همراه خود داشته باشید . برای خرید این محصول با قیمتی ارزان می توانید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید . 


 نوع گرد
 قطر 70 سانتي متر
 ارتفاع 24 سانتي متر
ضخامت لایه ها 0.19 میلی متر
 ظرفیت 41 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه بادی
 کف بادی بله
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

استخر بادی رنگی کودک بست وی بسیار زیبا و دوست داشتنی است ، زیرا برای استفاده کودکان طراحی شده است و شرکت تولید کننده آن یعنی شرکت بست وی با توجه به اینکه این محصول را برای استفاده کودکان در نظر گرفته است ، بدنه استخر بادی را در چند رنگ شاد و رنگین کمانی طراحی کرده است تا کودکان علاقه مند به آب بازی با استفاده از استخر بادی رنگی کودک بست وی لحظات شادی را داشته باشند . البته در آب تنی در استخر های بادی نیاز است تا پدر و مادران مراقب بازی کودکان باشند . زیرا این استخر بادی برای کودکانی طراحی شده است که سن زیر 6 سال دارند . 

شرکت بست وی برای ساختن استخر بادی رنگی کودک از لایه های رنگی pvc استفاده کرده است . این جنس در رنگ های بسیار متنوع وجود دارد که برای تولید استخر بادی رنگی کودک بست وی از رنگ هایی همچون زرد ، صورتی ، آبی و سبز استفاده شده است . برای اینکه آب ، آبی تر دیده شود ، برای قسمت کف استخر بادی این رنگ را در نظر گرفته اند . حلقه های رنگی دیواره استخر کیفیت مطلوب را داشته و دارای آرگونومی ساخت سه طبقه ای می باشد و هر طبقه به بهترین شکل به همدیگر متصل شده اند . بنابراین با پر کردن استخر با آب ، آب از دیواره ها چکه نخواهد کرد . 

ارتفاعی که استخر بادی دارد 24 سانتی متر است که کودکان می توانند حتی در داخل استخر بنشینند و بازی کنند . برای تولید استخر بادی رنگی کودک ، شرکت بست وی از لایه های ضخیم 0.19 میلی متری استفاده نموده است و یکی از دلایلی که می توانیم انتظار کیفیت خوب از استخر بادی داشته باشیم نیز همین موضوع است . به خصوص که برای کف استخر از طراحی دو لایه استفاده شده است . البته نیاز است تا به این موضوع اشاره کنیم که کف استخر بادی رنگی کودک بست وی دارای طراحی بادی بوده و این طراحی برجسته باعث شده است تا کف استخر نرم شود تا اگر در مواقعی کودک با کف استخر برخوردی داشته باشد ، صدمه ای به آن وارد نشود . 

از کاربرد های دیگر استخر بادی می توان به قابلیت استفاده از آن به عنوان وان بادی نیز اشاره کرد . با توجه به ایمن بودن محصول و البته ابعاد نسبتا کوچکی که دارد ، شما می توانید آن را در داخل حمام قرار دهید تا حمام کردن برای کودکان جذابیت بیشتری را داشته باشد . برای اینکه بخواهید استخر بادی را سریع تر از معمول باد کنید می توانید از پمپ باد مخصوص استخر بادی استفاده کنید . 

به دلیل سبک بودن استخر بادی رنگی کودک بست وی که از ویژگی های خوب آن نیز به شمار می رود ، شما می توانید استخر را در هر جایی حتی در مسافرت ها با خود برده تا کودکان بتوانند در هر جایی همچون سواحل دریا و رودخانه ها از استخر ایمن و دوست داشتنی خود استفاده کنند . شما می توانید استخر بادی رنگی کودک بست وی را از فروشگاه سنتر اینتکس با قیمتی ارزان به صورت آنلاین و یا مراجعه حضوری خریداری کنید .  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...