استخر بادی رنگی کودک با وسیله بازی

bestway 52125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
2,040,000
1,740,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی کودک با وسیله بازی از استخر های جدید و دوستداشتنی، ارزان و مناسب، همراه با ضمانت تست کالا و خدمات پس از فروش

استخر بادی رنگی کودک با وسیله بازی از سری استخرهای بادی زیبا و پر فروش کودکان می باشد که در سال جاری و پس از تولید آن توسط برند محبوب و جهانی بست وی روانه بازارهای جهانی ایران شده است. این استخر بادی کودک با توجه به ساختار زیبا و مناسبی که دارا می باشد، می تواند بهترین گزینه برای استفاده در منازل شخصی و یا حیاط های خانگی شما برای یک آب تنی و بازی ها سرگرم کننده برای فرزندتان باشد. ابعاد این استخر بادی کودک در مشخصات آن ذکر شده است که با مطالعه آن می توجه خواهید شد، این محصول با ابعاد و سایز استانداردی تهیه شده و می تواند بهترین انتخاب برای گذراندن اوقات و فراغت کودک شما، همراه با دوستان خود باشد. همچنین وزن این محصول بسیار سبک بوده و در صورت دلخواه، به راحتی قابل جا به جایی به هر مکان و جایگاهی می باشد از همین رو این استخر بادی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرهای شما عزیزان نیز باشد. ظاهر این استخر همانطور که ملاحضه می کنید به صصورت رنگی و سازگار با کودکان طراحی شده، همچنین در لبه های آن نیز یک جایگاه مخصوص بادی برای قرار گیری توپ های رنگی، همراه با اسباب بازی های بادی سرخود تعبیه شده تا سبب سرگرمی کودک شما در هنگام مصرف شود. لازم به ذکر است شرکت سازنده برای اطمینام خاطر مشتریان خود بخش دیواره و کف محصول را از پی وی سی ضخیم و چند لایه طراحی کرده که این نوع ساختار به دلیل مرغوبیت و کیفیت بالایی که دارد از مقاومت و استحکام بالایی در برابر عواملی مانند ضربه، فشار آب و اشعه نور خورشید برخوردار می باشد. شما هم اکنون می توانید این استخر بادی را با راه اندازی آسان و حجم کوچک به همراه یک برچسب تعمیر و 48 ساعت ضمانت تست از فروشگاه اینترنتی اینتکس با نازل ترین قیمت و بالاترین کفیت خرید نمایید. 

 نوع خانگی , سفری
 طول 153 سانتی متر
 عرض 153 سانتی متر
 ارتفاع 89 سانتی متر
 ظرفیت آب 151 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, گارانتی تست
 کد محصول bestway 52125

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...