استخر بادی دخترانه گرد و براق

intex 57103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه گرد و براق محصولی با طراحی بسیار زیبا و جذاب به خصوص برای دختران، ساخته شده در نمایندگی محصولات بادی اینتکس به همراه ارسال سریع و رایگان

استخر بادی دخترانه گرد و براق که استخر بسیار زیبا و جذاب برای کودکان و نوجوانان بوده است و از ابعاد مناسب با فضای باز و راحت و ارتفاع آب عالی بهره می برد که می تواند برای کودک و بزرگسال مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر استخر آب کودک به عنوان وان بادی برای بزرگسالان نیز به راحتی قابل استفاده می باشد. این استخر زیبا و جذاب تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که توانسته تا کنون باکیفیت ترین و زیباترین محصولات بادی را طراحی و تولید نماید و همینطور رضایت اکثر مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد. این استخر بادی دخترانه در این مدل دارای ارگونوم و طراحی بدنه گرد بوده و دارای رنگ بدنه صورتی می باشد. در واقع بدنه اصلی این استخر بی رنگ بوده اما در داخل هر لایه از دیواره آن ها، شما می توانید اکلیل های درخشانی را مشاهده کنید که به زیبایی هرچه بیشتر این محصول افزوده است. لازم به ذکر است کف آن نیز ساده و صورتی رنگ بوده که متناسب با علایق و سلیقه دخترانه انتخاب و طراحی شده است. به این مورد هم توجه داشته باشید کف این استخر بادی به صورت بادی و مواج بوده که راحتی کودک شما را در زمان استفاده به همراه خواهد داشت. استخر بادی دخترانه گرد و براق ساخته شده از پی وی سی با روکش طرح چرم بوده است که دارای ضخامت لایه ای  و مناسب می باشد که قابل استفاده در محیط بیرون و فضای باز است و با قرار گیری در معرض آفتاب دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. این استخر بادی یک گزینه تفریحی مناسب برای تمامی سنین می باشد که می تواند یک تابستان خاطره انگیز را برای افراد به ارمغان بیاورد. برای خرید انواع استخر های بادی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرموده و محصول خود را پس از سفارش در کوتاه ترین مدت زمانی درب منزل تحویل نمایید. 

 نوع خانگی
 قطر 79 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 700 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ظرفیت آب  56 لیتر
 پمپ _
 اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول  intex 57103

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...