استخر بادی دخترانه مستطیلی جدید

Bestway 91059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
2,050,000
1,858,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه مستطیلی جدید در نمایندگی فروش محصولات بادی برای سنین کودک، دارای گارانتی تست و ارسال رایگان و سریع به سراسر کشور

استخر بادی دخترانه مستطیلی جدید یکی از زیباترین و جذاب ترین استخر های بادی تولید شده توسط این شرکت بوده که به دلیل داشتن ابعاد و ظرفیت آب بسیار مناسب می تواند برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گیرد. استخری که ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش شفاف در قسمت دیواره بیرونی و روکش طرح چرم دخترانه برای قسمت های دیگر بدنه می باشد. این کالا در واقع به دلیل داشتن دیواره ای رنگی که از لایه های PVC در داخل آن استفاده شده زیبایی خاصی را به آن بخشیده است. همچنین این استخر از یک دریچه مخصوص آب بهره برده که به راحتی می توان آب درون کالا را خالی کرد. سن استاندارد برای استفاده از این محصول بالای 6 سال بوده و بیشتر برای تفریحات آبی در فصول مختلف بخصوص فصول گرما در فضای باز استفاده می شود. جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول می باشد زیرا نمایانگر کیفیت و ساختار آن است ، به همین دلیل کمپانی بست وی جنس بدنه این کالا را از پی وی سی طراحی و روانه بازار کرده که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی بوده و در برابر صدمات و آسیب مقاوم می باشد پس به راحتی اقدام به سفارش این محصول کرده تا فرزند خود را خوشحال نمایید. لازم به ذکر است در هنگام خرید این استخر بادی کودک باید ذکر نمود که به همراه آن یک پمپ دستی موجود بوده است که با استفاده از آن می توانید این محصول را باد نموده و به آسودگی آن را برای فرزندتان قابل استفاده بکنید. همچنین در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که حتما پس از استفاده آن، این کالا را جمع نموده تا دچار آسیب و یا صدمه ای نشود همچنین به هیچ وجه اشیا تیز را به آن نزدیک نکنید تا بدنه آن دچار مشکل نشود. شما می توانید این کالا را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید

 نوع خانگی
 طول  200 سانتی متر
 عرض  150 سانتی متر 
 ارتفاع 51 سانتی متر
 پمپ -
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول   Bestway 91059

استخر بادی دخترانه مستطیلی جدید یکی از استخر های دوست داشتنی و فوق العاده بست وی است که در مدل ساده و زیبا تولید شده و این محصول مدل بدون سایبان است. با توجه به طراحی دوست داشتنی این محصول در مدل جدید از طراحی متفاوتی بهره برده تا نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. لازم به ذکر است این محصول جذاب دارای طراحی بسیار بی نظیر و خاصی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شود و توجه بسیار از افراد را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

راه اندازی ساده و آسان کالا

راه اندازی این استخر بادی مورد نظر بسیار ساده و آسان است، شما پس از آن که محصول را از بسته بندی خارج کردید آن را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید، زیرا پهن کردن محصول موجب می شود تا روند باد شدن آن سریع و راحت تر شود، پس از آن می توانید با استفاده از انواع پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که بهترین نوع برای این استخر بادی می باشد استفاده کنید و همانطور که اشاره شد دو دریچه هوا در بدنه این محصول وجود داشته که از آن طریق می بایست اقدام نمایید. البته توصیه می شود در هنگام پر شدن، محصول را تحت فشار قرار ندهید و از پریدن بر روی قسمت های بادی تا زمان تکمیل شدن فرآیند باد زدن بپرهیزید. در صورت آسیب دیدگی نیز نگران نباشید چرا که با برچسب های تعمیرات که شرکت بست وی در داخل محصول قرار داده است می توانید اقدام به تعمیر استخر بادی خود کنید.

جنس مواد بکار رفته در ساخت محصول

شرکت بست وی برای ساخت این استخر بادی از وینیل استفاده کرده است چرا که وینیل یکی از برترین اجناس برای تولید محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که با آب سر و کار دارند مناسب است، وینیل یا همان PVC از خاصیت کشسانی بالایی برخوردار بوده و می تواند به خوبی در برابر ضربه، فشار، وزن آب و ... دوام بیاورد و از همه مهم تر ضد آب بودن آن است، لازم به ذکر است که وینیل از مواد غیر سمی ساخته شده و استفاده از آن در ساخت محصولات بادی موجب می شود که هیج یک از افراد و کودکان در تماس با سطح استخر بیماری های پوستی نگیرد.

طراحی جدید و دخترانه

این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده و به همین علت نیز به استخر بادی دخترانه مستطیلی معروف شده است، این محصول از نظر طراحی نیز بسیار عالی می باشد چرا که بدنه بیرونی استخر با طراحی دخترانه و پرنسس های دیزنی مزین شده و همین موضوع باعث شده است تا کودکان و به ویژه دختران علاقه زیادی به آن داشته باشند. ساختار این استخر بادی فوق به صورت دو لایه بوده و به همین دلیل دو دریچه برای حلقه های بادی در نظر گرفته شده است، این نوع طراحی باعث می شود تا مقاومت دیواره ها دو چندان شود و همچنین قسمت کف و قسمت داخلی استخر بادی فوق نیز ساده و به رنگ سفید می باشد.

نحوه خرید 

با توجه به مطالبی که در رابطه با استخر بادی دخترانه مستطیلی گفته شد اگر به دنبال استخر بادی با این ابعاد هستید بی شک این مدل یکی از گزینه های خوب برای شما خواهد بود. برای خرید می توانید به صورت اینترنتی ، حضوری و تلفنی از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نمایید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...