استخر بادی دخترانه طرح پرنسس

bestway 91046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه طرح پرنسس با ضمانت نامه دو ساله و گارانتی تعمیر قابل خریداری از فروشگاه محصولات بادی اینتکس

استخر بادی دخترانه طرح پرنسس یکی از ساده ترین و شیک ترین استخر های بادی ساخته شده برای استفاده کودکان و خردسالان بوده که بیشتر کاربرد یک وان برای راحتی کودکان را در حمام دارد. این محصول یکی از سبک ترین استخر های بادی کودکان محسوب شده که به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل استفاده خواهد بود. این استخر کوچک به وسیله تمامی پمپ های باد محصولات بادی قابل استفاده خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. جنس به کار رفته در این محصول باعث سبکی استخر بادی شده تا شما به راحتی قادر به جابجا کردن آن باشید و یا در مسافرت ها آن را با خود حمل کنید. این استخر بادی دخترانه دارای کاربردهای بالایی بوده برای مثال شما می توانید آن را به عنوان استخر توپ در منزل مورد استفاده قرار دهید و فقط کافیست این استخر را در اتاق کودک قرار داده و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. انواع توپ های رنگی را نیز می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری نمایید. همانطور که گفته شد این استخر بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی بوده که به راحتی در خودرو جای می گیرد و فضای کوچکی را اشغال می کند. استخر بادی دخترانه طرح پرنسس یک استخر با راه اندازی بسیار آسان است و شما در هر محیطی می توانید این استخر بادی را توسط یک پمپ باد دستی راه اندازی کنید. این کالا جذاب را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

 نوع خانگی
 قطر   70 سانتی متر 
 ارتفاع 30 سانتی متر
 ظرفیت آب  48 لیتر 
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 وزن محصول 1.5 کیلوگرم
 کد محصول bestway 91046

استخر بادی دخترانه طرح پرنسس از جدیدترین استخر های بادی مقرون به صرفه کودکان بوده که توسط شرکت بست وی تولید شده است و محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و در برابر فشار و دمای مختلف آب مقوم خواهد بود. این استخر علاوه بر استفاده به عنوان استخر آب می تواند به عنوان استخر توپ نیز در فضای باز به کار برده شود. طرح کارتونی پرنسس ها و رنگ شاد صورتی نیز از دیگر ویژگی خوب این محصول برای استفاده کودکان می باشد. اما دیواره آن به شکل سه لایه بوده که هر کدام توسط یک دریچه باد راه اندازی می شوند. از دیگر مزیت های این کالا می توان به سبک بودن و ارزان بودن آن اشاره نمود. از همین رو می تواند یک گزینه مناسب تفریحات آبی و توپی برای فرزندان شما باشد.

نحوه استفاده و راه اندازی کالا 

راه اندازی استخر بادی دخترانه طرح پرنسس بسیار ساده است و همانطور که گفته شد هر حلقه بادی این استخر دارای یک دریچه هوا می باشد که از آن طریق می توانید استخر بادی خود را راه اندازی کنید ، اگر استخرتان را در محیط باز استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که از یک زیر انداز نیز برای قرار دادن استخر بادی بر روی آن استفاده کنید . توصیه می شود که از ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه محصول خودداری کنید، بهتر است تا آب استخر را تا حلقه دوم پر کنید چرا که بیشتر از آن ممکن است باعث وارد شدن وزن بیشتری به لایه های میانی شود.

جنس بدنه محصول

 باید عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از رویه ای از نوع PVC و همچنین با بهره مندی از ساختار چرم شکل گرفته که قطعا از نظر کیفیت فوق العاده با دوام خواهد بود و همچنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که کف این استخر از نوع دو لایه تولید شده که قطعا یک عامل مهم دیگر در خصوص این استخر به شمار خواهد رفت.

مراقبت و سفارش محصول

شما عزیزان می توانید با گوش زد کردن نکاتی به کودکان خود، از استخر بادیتان به خوبی مراقبت کنید. چنگ زدن به استخر و ضربه زدن با اجسام تیز می تواند به استخر آسیب برساند. تعمیرات و پنچرگیری استخر بادی یکی از نگرانی های خریداران این محصول است که در صورت آسیب دیدن استخر دیگر نمی توان از آن استفاده کرد و اما در واقع استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند و پس اگر استخر بادی شما دارای پارگی های جزئی و یا سوراخ شدگی می باشند نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب های تعمراتی که شامل چسب مخصوص و برچسب های مقاوم هستند می توانید اقدام به پنچرگیری استخر بادی خود کنید. شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی ، بسته های تعمیراتی بیشتری را نیز از فروشگاه اینتکس سفارش دهید

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...