استخر بادی دخترانه دیزنی

bestway 91047c

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دخترانه دیزنی محصولی مستحکم با طرحی منحصر به فرد و دخترانه می باشد که در سال جدید توسط شرکت بست وی تولید شده است . این محصول با کیفیت را شما می توانید با نازل ترین قیمت در فروشگاه سنتر اینتکس تهیه نمایید .

استخر بادی دخترانه دیزنی از سری استخر های سبک و قرون به صرفه است که دارای شکل و ارگونومی گرد است و به عنوان استخر توپ نیز کاربرد دارد . این محصول دارای ساختاری سه لایه می باشد و هر یک از لایه ها از طریق دریچه های مختص به خود راه اندازی می شوند که در صورت دلخواه می توانید تعداد لایه کمتری را باد کنید تا ارتفاع محصول کمتر باشد . در طراحی و شکل ظاهری این استخر بادی از اشکال کارتونی دیزنی استفاده شده که محبوب کودکان است و مورد پسند آن ها به خصوص دختران قرار می گیرد . رنگ این محصول صورتی انتخاب شده تا حس آرامش بخشی را به کودکان انتقال دهد و با روحیه آن ها سازگاری داشته باشد .  جنس این استخر بادی pvc با طرح رویه چرم است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و در مقابل رطوبت و نور خورشید و .... ماندگار بوده و فرم و شکل خود را از دست نمی دهد . جنس کف آن نیز دولایه است و به راحتی دچار پوسیدگی و فرسایش نمی شود و کیفیت خود را حفظ می کند . همچنین این استخر بادی دارای وزن و حجم کمی می باشد و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و در بسته بندی کوچکی قبل جمع شدن می باشد به همین علت می توانید در زمان سفر نیز از این محصول بهره ببرید . برای راه اندازی آن با پمپ باد برقی یا دستی به زمان کمتر از 5 دقیقه نیاز دارید . شما به همراه این محصول یک برچسب تعمیرات را نیز دریافت می کنید تا در صورت پارگی محصول بتوانید در کوتاه ترین زمان مشکل را رفع کنید . برای خرید این محصول به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کنید و در حداقل زمان سفارش خود را ثبت کنید .

 نوع خانگی
 ظرفیت 140 لیتر
 قطر 120 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن800 گرم
 جنس رویه pvc با رویه طرح چرم
 جنس کف pvc دو لایه
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای کف ساده رنگی
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین بالای 3 سال
 شناسه محصول bestway 91047c

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...