استخر بادی خردسال با بدنه شفاف

B075DJPZRT

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خردسال با بدنه شفاف از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و فضاهای باز به منظور آب تنی کودکان 1 تا 3 سال

استخر بادی خردسال با بدنه شفاف یکی از جدید ترین مدل های تولید شده از استخر های بادی تفریحی برای کودکان و خردسالان 1 تا 3 سال بوده که پس از زمان تولید تا به امروز، توانسته مشتریان زیادی را مجذوب خود کند. ابعاد کوچک این استخر بادی کودک به گونه ای طراحی شده که به راحتی قابلیت قرار گیری در داخل منزل ، حمام و حیاط خانه و ویلا را دارد، همچنین نکته دیگر از این استخر بادی شیوه راه اندازی و نوع طراحی آن می باشد و همانطور که در تصویر می بینید بدنه این محصول به صورت گرد و دو لایه با دایره های قرمز ، سبز و زرد رنگ، مطابق با روحیه کودکان ساخته شده تا در مواقع استفاده، احساس خوشایندی را تجربه کنند. از سوی دیگر برای راه اندازی هر یک از لایه های این استخر یک دریچه باد مجزا نصب شده است و تنها کافیست به واسطه یک پمپ باد دستی و ارزان قیمت اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید. همچنین یکی از مزایا و دیگر خصوصیت های مهم این محصول جنس بدنه مقاوم و با کیفیت آن می باشد  که باعث شده تا با اطمینان بیشتر این محصول بادی را خریداری نموده و از خرید خود پشیمان نشوید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که رویه این محصول از نوع PVC طرح چرم و شفاف تولید شده است که شرکت سازنده برای دوام و جلوگیری از سایش، بخش کناری و زیرین محصول را از پی وی سی ضخیم و چند لایه بهره گرفته است تا بتوانید با خیالی راحت از آن در برابر شرایط جوی مختلف، دمای آب، اشعه مضر خورشیدی استفاده نمایید. لازم به ذکر است که در کنار این استخر بادی کودک، یک چسب تعمیر نیز قرار داده شده تا با استفاده از آن اقدام به تعمیر و ترمیم محل آسیب دیده کنید.  هم اکنون می توانید به ساده ترین روش این استخر بادی را از سایت فروشگاه اینتکس خرید نمایید و پس از تحویل آن، از کیفیت بالای این محصول اطمینان حاصل کنید.

 نوع خانگی , سفری
 قطر 92 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی ممتر
 ظرفیت آب 90 لیتر
 جنس بدنه PVC 
 پمپ باد _
 سایر ویژگی ها  مناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای بدنه مقاوم
دارای وزن و حجم کم
 اقلام همراه چسب تعمیر, گارانتی تست
 کد محصول B075DJPZRT

استخر بادی خردسال با بدنه شفاف و زیبای خود می تواند یک وسیله ای سرگرم کننده برای بازی های آبی آن ها باشد تا بتوانند در کنار بازی و تفریح ، آب تنی و حمام کنند . این استخر بادی می تواند یک وان بسیار خوب نیز برای آن ها در داخل حمام باشد تا با ایمنی بیشتری بتوانند به بازی بپردازند و هیچ خطر آسیب دیدگی آن ها را تهدید نکند . چرا که استخر های بادی دارای دیواره های نرم هستند . 

استخر بادی خردسال با بدنه شفاف دارای بخش های رنگی بوده که در واقع طراحی زیبای میوه ها بوده و در کنار یک بدنه شفاف ظاهری بسیار دوست داشتنی را برای استخر ایجاد کرده است تا کودکان به بازی و تفریحات آبی علاقه پیدا کنند و یا اگر از حمام رفتن ترس دارند ، این استخر بتواند آن ها را به حمام رفتن تشویق کند . طراحی این استخر بادی به صورت گرد است که قطر آن 92 سانتی متر می باشد . 

به همین جهت حتی میتوان گفت که کودکان زیر سن 6 سال می توانند از استخر بادی خردسال با بدنه شفاف استفاده کنند . ولی در نظر داشته باشید که عمق استخر تنها 15 سانتی متر می باشد و به همین دلیل است که استفاده از استخر بادی برای خردسالان بیشتر کاربرد دارد . با توجه به ابعاد و ارتفاع استخر بادی ، این استخر می تواند تا 90 لیتر آب را در داخل خود جا دهد که مقدار خیلی زیادی نبوده و شما می توانید به راحتی این مقدار آب را در کمنرین زمان به داخل استخر بریزید .

استخر بادی خردسال با بدنه شفاف در واقع از یک کف و دو حلقه بادی تشکیل شده است که این حلقه ها به صورت طبقاتی بر روی یکدیگر قرار داده شده است . با اتصال یافتن این چند لایه به یکدیگر استخر بادی خردسال با بدنه شفاف شکل گرفته است . لازم به ذکر است که برای ساخت این محصول بادی از لایه هایی به نام پی وی سی استفاده شده است که در چندین مدل رنگی و شفاف موجود می باشد ، به همین دلیل نیز در ساخت استخر بادی استفاده شده است . 

استخر بادی به دلیل طراحی بادی خود و نداشتن جرم زیاد به سادگی قابلیت حمل را دارد و حتی کودکان نیز می توانند استخر بادی را جابجا کنند . ولی دقت کنید که جابجایی در زمانی که استخر بادی جمع شده است باید انجام شود و در صورت پر بودن با آب ممکن است استخر بادی آسیب ببیند . راه اندازی استخر از طریق دریچه باد قرار گرفته بر روی بدنه میسر است و شما می توانید با استفاده از پمپ باد آن را باد کنید . 

به منظور رفع آسیب دیدگی های احتمالی استخر بادی خردسال با بدنه شفاف در کنار استخر بادی برچسب قرار داده شده است که برای تعمیرات محصول کاربرد دارد . شما می توانید استخر بادی محبوب کودک خود را  به منظور رفع آسیب دیدگی های احتمالی استخر بادی خردسال با بدنه شفاف در کنار استخر بادی برچسب قرار داده شده است که برای تعمیرات محصول کاربرد دارد . شما می توانید استخر بادی محبوب کودک خود را به شیوه های مختلف از جمله به صورت آنلاین و یا تلفنی و حتی حضوری از فروشگاه سنتر اینتکس خریداری کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...