استخر بادی خانگی کودک

bestway 57095

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9%
1,850,000
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانگی کودک محصولی پر فروش از نمایندگی رسمی و شناخته شده اینتکس، با کیفیت عالی و قیمتی مقرون به صرفه به مشتریان و خریداران خود تقدیم می کند.

استخر بادی خانگی کودک یکی از زیباترین و کاربردی ترین استخر های مخصوص سنین بالای ۳ سال بوده و قابل استفاده به عنوان استخر خانگی با برند معتبر بست وی میباشد که به بهترین شکل ممکن مخصوص تفریحات و آب تنی های کودکان در فصول گرم سال تولید شده است. یکی دیگر از موارد مهمی که در ارتباط با این استخر بادی باید به آن اشاره نمود، بحث شیوه طراحی و  ارگونومی ساخت این محصول می باشد که قطعا مشتریان با در نظر گرفتن این موارد ترغیب به خرید این استخر بادی خواهند شد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که طراحی صورت گرفته در این استخر کودک به شکل منحنی و مستطیلی طراحی شده که در انتهای آن نیز یک عدد صندلی بادی سرخود نیز به صورت منحنی و نیمه خوابیده طراحی شده که می توان از آن برای استراحت و حمام آفتاب بهره گرفت. علاوه بر این یک عدد تکیه گاه به رنگ زرد نیز برای قرار گیری سر و گردن شخص مصرف کننده نیز تعبیه شده است. همچنین نکته دیگر در رابطه با زیبایی های این استخر، به رنگ بدنه آن تعلق می گیرد که به گونه ای شکل گرفته اند که در کنار هم ترکیبی فوق العاده و جذابی را ایجاد خواهند کرد تا کودک در هنگام استفاده احساس خوب و خوشایندی را تجربه کند. روکش بدنه این استخر بادی از پی وی سی و بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه و ضخیم، به منظور بالا بردن تحمل فشار آب و و جلوگیری از سایش در هنگام برخورد با سطح زمین ساخته شده است تا با خیالی آسوده از آن در تمام فضاها بهره ببرید. پی وی سی یک جنس رایج در تولید محصولات بادی می باشد، زیرا در عین کارایی، از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و هیچ ضرر و زیانی در برابر عوامل محیطی و نور خورشید به بدنه وارد نخواهد شد. راه اندازی کالا نیز به ساده ترین شوه توسط یک پمپ باد دستی و یا برقی از طریق محفظه های موجود بر روی بدنه امکان پذیر خواهد بود. در صورت تمایل به خرید این محصول بادی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و یا تماس با شماره های درج شده در سایت سفارش خود را ثبت کنید.

 نوع خانگی
 طول 305 سانیت متر
 عرض 195 سانیت متر
 ارتفاع 78 سانتی متر
 ظرفیت آب 180 لیتر 
 جنس بدنه PVC ضخیم و رنگی
 وزن 12.5 کیلو گرم
 پمپ باد _
 اقلام همراه   برچسب تعمیر,  ضمانت تست
 کد محصول  bestway 57095

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...