استخر بادی خانوادگی با کف بادی

bestway KB03520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی با کف بادی نمونه ای از محصولات پر فروش و پر طرفدار از نمایندگی اینتکس، با امکانات و طراحی منحصر به فرد برای استفاده تمام سنین

استخر بادی خانوادگی با کف بادی به شما امکان استفاده گروهی و تفریحات آبی دسته جمعی را می دهند. به همین دلیل از فروش خوبی برخوردار می باشد و خانواده ها تمایل زیادی به خرید این استخر های بادی نشان می دهند. این استخر بادی دارای یک کفی نرم و راحت بوده که کفی این استخر بادی طبی بوده و بادشو است. همچنین از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و در صورت نشستن بر روی این کفی فرد اذیت نشده و به بدن هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود و شما به هیچ عنوان از نشستن در داخل این استخر بادی خسته نمی شوید. رویه این محصول نیز به صورت ضد حساسیت طراحی و ساخته شده که برای کودکان و بزرگسالان مشکلی ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است این استخر بادی دیواره ای پهن داشته که وجود این دیواره پهن باعث استحکام بیشتر استخر بادی شده و افراد می توانند به راحتی به دیواره این کالا تکیه بدهند. در دو طرف استخر بادی دو نشیمنگاه بزرگ برای نشستن افراد خانواده تعبیه شده است و البته  طراحی ساده این استخر بادی برای استفاده تمامی اعضای خانواده مناسب می باشد. این استخر بادی از انعطاف بسیار عالی نیز برخوردار بوده که در صورت وارد شدن ضربه به بدنه، ضربه را دفع کرده و دچار آسیب نمی شود. همچنین در اثر برخورد کودک با دیواره یا کف استخر بادی به دلیل داشتن انعطا ف زیاد، به بدن کودک آسیبی وارد نمی کند. استخر بادی خانوادگی با کف بادی دارای رویه طرح چرم می باشد و در برابر آفتاب مقاومت خوبی داشته پس قرار دادن این محصول به صورت طولانی در برابر آفتاب، به کیفیت بدنه آن آسیبی وارد نمی کند. برای خرید استخر بادی مستطیل با قیمتی ارزان و کیفیت عالی به سایت اینتکس  تهران مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید. برای خرید این استخر بادی ، با قیمتی ارزان و کیفیت عالی به سایت اینتکس مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

 نوع  خانگی
 ظرفیت آب 985 لیتر
 طول  305 سانتی متر
 عرض  183 سانتی متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس بدنه  وینیل طرح چرم
  پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 کد محصول  bestway KB03520

استخر بادی خانوادگی با کف بادی یکی از محصولات زیبا و خاص تولید شده توسط شرکت اینتکس است که به تازگی آن را عرضه کرده و همچنین جنس این محصول از نوع وینیل یا همان پی وی سی بوده که مقاومت فوق العاده ای دارد. این محصول مناسب برای کودکان سنین بالای 6 سال است. ظرفیت آب این محصول 985 لیتر بوده و هم چنینوزن آن 2.5 کیلو گرم می باشد که به دلیل سبک بودن آن به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کرده و هم چنین به سادگی آن را در عرض چند دقیقه راه اندازی نموده و استفاده کنید.

جنس بدنه محصول

از دیگر خصوصیات مهم این محصول بادی جنس آن بوده که باعث می شود تا خانواده ها با اطمینان خاطر بتوانند اقدام به خرید یک محصول کنند و همچنین در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا ساخته شده از نوع وینیل یا پی وی سی می باشد. لازم به ذکر است این جنس یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین جنس های موجود در بازار است که ضخامت و ماندگاری مناسبی نیز دارد.

نحوه راه اندازی و استفاده

شما جهت راه اندازی این محصول احتیاج به یک عدد پمپ باد دارید و همانطور که می دانید پمپ باد ها نیز انواع مختلفی دارند که بسته به نیاز خود باید یکی از آن ها را خریداری نمایید. در همین خصوص باید گفت که پس از تهیه پمپ باد سعی کنید این محصول را به صورت کامل از داخل بسته بندی مربوطه خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از انجام این کار بایستی به دنبال دریچه و محفظه باد موجود  بر روی این استخربادی بگردید و البته پس از پیدا کردن آن، شما می توانید به سادگی این دریچه را باز کرده و پمپ باد را در داخل ان قرار دهید و اقدام به باد کردن این محصول کنید. 

طریقه سفار ش و نگهداری

لازم به ذکر است برای مراقبت از این محصول باید سعی کنید تا به فرزند خود بیاموزید تا که از ضربه زدن و وارد کردن اشیا نوک تیز به بدنه این محصول خودداری کند. همچنین از پریدن بر روی قسمت های مختلف این کالا نیز بپرهیزید تا دچار هیچ گونه آسیبی نشود. استخر بادی فوق یکی از با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین محصولاتی است که برای استفاده بزرگسالان هم حتی مناسب می باشد. این محصول از رنگ و طرح جذابی بهره برده است. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید این محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...