استخر بادی جدید با طرح داخلی سه بعدی

bestway 57244

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,050,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی جدید با طرح داخلی سه بعدی به همراه ضمانت نامه دو ساله، ارسال رایگان و سریع محصول، با قیمتی عالی و مقرون به صرفه

استخر بادی جدید با طرح داخلی سه بعدی یکی دیگر از استخر های زیبای تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است و بسیار مورد توجه طرفداران استخر های بادی کودک قرار گرفته است . این استخر بادی کودک با کیفیت فوق العاده ای تولید شده است و جنس رویه این محصول از وینیل با کیفیت می باشد که با ضخامت بالایی که دارد مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و بسیار محبوب هواداران شده است. ساختار این محصول به صورت ضخیم و مستحکم بوده که کیفیت آن را بیش از پیش بیشتر کرده است و شما با خیالی راحت می توانید کیفیتی مثال زدنی را با خرید این محصول تجربه کنید. با توجه به دارا بودن عمق مناسب در این محصول می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرده و با خرید این محصول با یک تیر چند نشان بزنید. لازم به ذکر است جنس استخر بادی معرفی شده در این پست از وینیل یا pvc می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و مناسب برای افرادیست که به فکر استفاده طولانی مدت از این محصول برای کودکان شان می باشند. همچنین برای دوام بیشتر محصول در کف آن از وینیل دولایه استفاده شده که کیفیت و مقاومت آن را دو چندان کرده و به همین دلیل شما با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید. استخر بادی جدید با طرح داخلی سه بعدی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و دارای کیفیت مثال زدنی در دسته بندی استخر های بادی کودک می باشد. این محصول از جنس وینیل می باشد که در کف آن از وینیل دولایه برای مقاومت و کیفیت بالاتر در برابر ضربه و فشار استفاده شده است که کیفیت آن را بیش از پیش کرده است. جهت خرید این محصول فوق العاده می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوع خانگی
 قطر  183 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر 
 ظرفیت آب 1480 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیر
 کد محصول  bestway 57244

استخر بادی جدید با طرح داخلی سه بعدی از سری استخر های بادی ایزی ست مخصوص سنین کودکان و بزرگسالان بوده که در بین کوچکترین سایز استخر های گرد ایزی ست قرار می گیرد. این کالا ساخته شده از جنس PVC بوده که از لبه بادی بهره می برد. اما این استخر بادی پیش ساخته به دلیل داشتن وزن مناسب قابل حمل در هر نقطه ای خواهد بود. به همین دلیل از آن بیشتر در مسافرت ها نیز استفاده می شود. راه اندازی این کالا بسیار آسوده بوده و پس از باد کردن قسمت لبه استخر و جاروی نمودن آب در درون آن این کالا به شکل خودکار شکل خواهد گرفت. این محصول می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده توسط افرادی باشد که فضای لازم برای آب تنی کودک را در خانه در اختیار ندارند. این استخر بادی جدید ساخته شده توسط برند محبوب بست وی بوده که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم.

جنس بدنه محصول و طول عمر بالای آن

جنس و مواد اولیه بکار رفته در بدنه کالا، یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید استخر های بادی به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر محصول دارد. همانطور که گفته شد جنس بدنه این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد که در بخش های مختلف به منظور بالا بردن کیفیت و استحکام از مدل های مختلف استفاده شده است. جنس بخش زیرین این محصول نیز از نوع پی وی سی دو لایه است که استحکام و ضخامت بسیار بالایی را در برابر فشار و ضربه داشته و به راحتی فشار آب موجود در استخر را مهار می نماید. 

ابعاد و حجم استاندارد

با توجه به ابعاد استاندارد و ایده آلی که این محصول دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در منازل شخصی، باغ های خانگی، پشت بام ها و حیاط باشد. وزن این محصول بالغ بر 2 کیلو گرم بوده که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو به راحتی قابل جا به جایی است و می تواند بهترین گزینه برای استفاده در سفرها نیز باشد. ظرفیت آب این محصول بالغ بر 1610 کیلو گرم بوده که برای استخرهای بادی استاندارد است.

قابلیت تعمیر مجدد محصول و راه اندازی آسان

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید، تا در عرض دو الی چهار دقیقه محصول مورد نظر خود را باد و برای فرزنتان راه اندازی نمایید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده این محصول توسط فرزندتان، آن را جمع کرده تا صدمات احتمالی شامل این محصول نشود. همچنین وسایلات تیز را از این استخر دور نموده تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی به وجود آمد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات تعمیر نمایید، همچنین می توانید آن را به نمایندگی سنتر اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

نحوه سفارش

شایان ذکر است که به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل به راحتی توسط آن می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید. این محصول با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس وجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...