استخر بادی توپ خانگی اینتکس

intex 51085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی توپ خانگی اینتکس مناسب باری کودکان تا چهارسالگی با قیمتی بسیار مناسب قابل خریداز فروشگاه اینتکس ایران می باشد.

استخر بادی توپ خانگی اینتکس در واقع یک محصول مقرون به صرفه و با کیفیت برای کودکان زیر چهار سال می باشد . شکل ظاهری این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده که از دو طبقه تشکیل می شود . بر روی هر طبقه یک دریچه باد قرار داشته که با استفاده از ان ها می توانید این استخر بادی را راه اندازی کنید . بدنه محصول به صورت کاملا یک دست و شفاف طراحی شده تا برای کودکان جذابیت داشته باشد. این استخر توپ بادی در دو رنگ آبی و صورتی مناسب دختران و پسران به بازار عرضه می شود. در داخل بسته بندی محصول شما تعداد پنجاه عدد توپ بدون پلیسه و رنگی دریافت خواهید کرد . با داشتن این توپ ها و استخر بادی فرزند شما می تواند در کمترین فضای موجود یک استخر تو زیبا داشته باشد . کیفیت بدنه بالای این استخر بادی موجب شده تا شما از آن به عنوان استخر آبی نیز بهره برداری کنید . لازم به ذکر است سهولت راه اندازی و وزن پایین محصول این امکان را ایجاد کرده تا در سفر نیز همراه خانواده ها باشد . با مراجعه به فروشگاه  سنتر اینتکس می توانید این استخر بادی زیبا را با نازل ترین قیمت تهیه کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 80 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
وزن 2 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای طبقه ای ساده و تک رنگ
 مناسب سنین زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
قابل استفاده به عنوان استخر آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی توپ خانگی اینتکس از معدود محصولاتی هستند که در شرایط بسیاری می توان از آنها استفاده نمود، به دلیل شرایط خاص و منازل کوچک امروزی این کالا ها می توانند در شرایط بسیاری مورد پسند خانواده های مختلف واقع گردند. برای مثال زمانی که میخواهید کودکتان را در حمام برای مدتی تنها بگذارید می توانید از استخر های بادی با حفاظ مناسب استفاده کنید در حالی که وان های بزرگ و وان های سرامیکی برای کودکان مملو از خطر هستند،  این محصول نیز از این دسته وان های بادی محسوب می شود که در بسیاری شرایط انتظارات شما از یک استخر بادی را به صورت کامل بر طرف می سازد، این محصول که ابعاد کوچک و وزن بسیار کمی دارد علاوه بر ظرفیت و امکان حمل آسان، دارای 50 عدد توپ بدون پلیسه و استاندارد رایکان می باشد که فوق العاده مقرون به صرفه تر از تهیه جداکانه این دو محصول به حساب می آید. توپ های همراه کاملا بدون پلیسه و با کیفیت عالی تولید شده اند و استخر نیز از مرغوب ترین محصولات تولید شده تا به امروز می باشد. 

طراحی 

ظاهر این استخر بادی کاملا ساده و بدون مشکل خاصی می باشد که توسط بسیاری از مشتریان مورد پسند واقع می شود، لبه کناری آن از سه لایه هم اندازه در دو رنگ آبی، ساخته شده که به صورت نیمه مات می باشد، به این صورت که نه این ماده به صورت کامل از PVC مات ساخته شده است و نه لایه های آن کاملا شفاف می باشند، اینتکس در ساخت این محصول کمی متفاوت عمل کرده و از ماده ای که تا کنون در هیچ یک از محصولات وجود ندارد استفاده کرده است. کف استخر که قابلیت باد شوندگی ندارد نیز از رنگ سفید مات ساخته شده است.  توپ های همراه استخر نیز قطر 6 سانتی متر داشته و در رنگ های سبز، بنفش، قرمز، آبی نارنجی و زرد در بسته بندی قرار داده شده است. این توپ ها بدون پلیسه بوده و برای کودک خطر خاصی ندارند.

 مشخصات فیزیکی

قطر این استخر برابر با 91 سانتی متر بوده و عمق مفید آن نیز 20 سانتی متر می باشد، توپ های موجود در بسته بندی نیز می توانند تا حدود 20 الی 30 درصد کف استخر را بپوشانند که در این میزان کودک می تواند به خوبی به بازی بپردازد. در حالت کلی ابعاد این استخر با چنین ویژگی هایی مناسب مل و نقل و استفاده در حمام می باشد به علاوه قطر درونی آن به اندازه ای بزرگ است که کودک بتواند لذت کافی را به همراه خود داشته باشند. برای مثال فرض کنید ک می خواهید به مسافرتی طولانی بروید، در این حالت می توان این استخر را برای بازی کودکتان به همراه برده و در هر محلی که مد نظر شماست باد کرده و استفاده کنید. البته در صورتی که تنها یک فرزند دارید و بخش عمده صندلی عقب خالی می باشد می توانید استخر را به دلیل ابعاد کوچک در حالت باد شده در صندلی عقب قرار داده و در شرایط مورد نیاز از آن بهره ببرید. 

طرح و جنس بدنه

همانطور که در مورد این استخر بادی و طرح بدنه آن توضیحاتی را منتشر کرده بودیم، بدنه آن کاملا ساده بوده و می تواند با شرایط و حالت های بسیاری و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، برای مثال در اتاقی که مختص کودک بوده و در آن از رنگبندی های مختلف استفاده شده است نیز می توانید این استخر را برای بازی کودک قرار دهید، لازم به ذکر است که این کالا از سری محصولات اینتکس دو کاربری داشته و در کنار استخر توپ می تواند یک استخر آب فوق العاده نیز باشد که نیازمند مراقبت شما ار کودکتان در هنگام استفاده می باشد. بدنه این استخر به صورت کلی از ماده PVC ساخته شده است که حالتی نیمه شفاف دارد، بخش کناری نیز در هر دو رنگ دو محفظه باد جداگانه دارد. 

نحوه راه اندازی

همانند بسیاری ویژگی های مسافرتی دیگر از این استخر بادی، نصب آن را نیز می توان در دسته همین مزیت ها بر شمرد، مزیتی که فوق العاده کاربردی می باشد و از خستگی شما در زمان های مسافرت جلوگیری می کند. برای باد کردن و استفاده از این محصول تنها کافیت از پاک بودن محلی که قصد قرار دادن آن را دارید مطمئن شوید، سپس با استفاده از پمپ دستی اقدام به باد کردن سه محفظه باد این استخر کنید، دقت داشته باشید که پس از باد کردن هر کدام از محفظه های استخر بادی دریچه آن را به سرعت ببندید تا از خروج غیر منتظره آب جلوگیری شود. در صورتی که سوالات اضافی برای شما به میان آمده است می توانید از صفحه تماس با ما با همکاران و مشاوران ما در ارتباط باشید و آن را با کارشناسان نمایندگی اینتکس در میان بگذارید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...