استخر بادی تلقی با طرح دریایی

bestway 55030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8%
1,500,000
1,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی تلقی با طرح دریایی با کیفیت و ساختاری مقاوم، راه اندازی آسان و سریع، قابلیت استفاده در حیاط های شخصی، ویلا، باغ و...

استخر بادی تلقی با طرح دریایی نمونه ای از استخر های تولید شده در سال جدید میلادی توسط برند بست وی می باشد، که با طراحی و خلاقیت خود در تولید محصولات بادی توانسته مشتریان و طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کند. طراحی این استخر بادی یکی از موارد مهمی است که باعث شده تا مشتریان با در نظر گرفتن این عامل و دیدن شکل و ظاهر این محصول اقدام به خرید این کالا کنند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این استخر در با طراحی و ارگونومی ساخت گرد تولید شده است که این امر نیز باعث شده تا شما فضای بسیار مناسبی را برای تفریح و آب تنی در اختیار داشته باشید و بتوانید به صورت هم زمان و به صورت گروهی و دوستانه از این استخر استفاده نمایید. همچنین نکته ای دیگر در خصوص این محصول طراحی ساده آن می باشد، چرا که بر روی این استخر هیچ گونه تجهیزات اضافی را قرار نگرفته و به ساده ترین شیوه و بدون پمپ باد در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. علاوه بر این ها این محصول به صورت شفاف طرح دار شکل گرفته است که این شفاف بودن و دارا بودن طرح دریایی سبب شده با پر کردن مخزن درون آن شاهد یک استخر مهیج و فوق العاده زیبا در محیط منازل و ویلاهای خود باشید. همچنین وزن کم و ابعاد آن نیز از دیگر خصوصیات این استخر به شمار می رود که باعث شده بتوانید به سادگی این استخر را حمل و نقل کرده و در فضای مناسب و مسافرت های خود از آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است برخلاف مدل های بادی، برای ساخت این استخر از پلاستیک تلقی منعطف استفاده شده است که دارای استحکام و دوام بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه می باشدمی باشد. البته بخش کف آن برخلاف دیواره خود از جنس PVC می باشد که این نوع از جنس نیز یکی از بهترین اجناس مرغوب و مقاوم بوده که اغلب برای ساخت بدنه استخر های بادی استفاده می شود. همچنین بخش کف این استخر در صورت سوراخ شدن و پارگی، توسط برچسب های مخصوص قابل تعمیر می باشد و می توانید با خیالی راحت در تمام فضاهای خانگی مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون برای خرید این محصول زیبا می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 183 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر 
 ظرفیت آب  946 لیتر
 جنس بدنه پلاستیک تلقی منعطف
 جنس کف PVC وینیل
 پمپ _
 اقلام همراه دفترچه راهنما، گارانتی تست
 کد محصول bestway 55030

استخر بادی تلقی با طرح دریایی یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و حتی بزرگسالان بوده که دارای کیفیت ساخت به مراتب بالاتری نسبت به استخر های کاملا بادی می باشد. در واقع این استخر بادی که تولید شده توسط شرکت بست وی بوده از طراحی بدنه گرد بهره مند بوده و با وجود داشتن ابعاد و ظرفیت آب بالای خود به راحتی راه اندازی و جمع می شود. ساختار استخر بادی بزرگ کودک شامل یک بدنه و نگهدارنده آب و لبه بادی متصل به بدنه اصلی بوده که با باد زدن به ابن قسمت و جاری کردن آب درون استخر ، به صورت اتوماتیک وار راه اندازی خواهد شد. برای تخلیه باد نیز با انجام عمل عکس به راحتی می توانید عمل تخلیه آب و جمع کردن استخر را انجام دهید. 

انعطاف پذیری بالا

جنس بدنه اصلی ترکیبی از پلاستیک PVC وینیل با الیاف بوده که بدنه ای ضخیم و مستحکم ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، دما و فشار آب مقاومت خوبی را از خود نشان دهد به همین دلیل می توان با خیالی راحت از آن در فضای باز استفاده کرد. قسمت لبه استخر نیز از پلاستیک PVC باد شو بوده که توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی در مدت زمان بسیار کوتاهی قابل راه اندازی خواهد بود اما بدنه اصلی نیازی به باد زدن نخواهد داشت. این نوع جنس بدنه به کار برده شده از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا در حجم و ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد از همین رو می توان این استخر بادی شنا کودک را در هر مکانی توسط وسیله های نقلیه جا به جا و حمل کرد.

وجود دریچه تخلیه آب

در قسمت کف این استخر بادی نیز یک عدد دریچه تخلیه آب تعبیه شده که به وسیله آن شما می توانید آب درون استخر را به آسانی و بدون هیچگونه مشکلی تخلیه نمایید. از این استخر باید معمولا در فصول گرم به عنوان استخر آب درون حیاط منزل و یا پشت بام و هر مکان باز دیگری می توان استفاده نمود. یکی دیگر از مزیت های بسیار خوبی این استخر بادی علاوه بر مزیت های دیگری که دارد این است که دارای ابعاد استانداردی بوده و به راحتی می توان از آن در هر فضایی استفاده نمود.

سخن پایانی و نحوه سفارش

علاوه بر کیفیت محصولات، نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر آن تاثیر چشمگیری خواهد داشت و به منظور جلو گیری نمودن از هر گونه آسیب دیدگی می بایست از برخورد اشیاء تیز به آن جلو گیری نموده و آن را در برابر حرارت بالا قرار ندهید. در صورت ایجاد بریدگی در هر قسمت از آن می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نمایید. استخر بادی تلقی با طرح دریایی محصولی مقاوم و در عین حال منعطف و کم حجم و سبک بوده که علاوه بر منزل می توان از آن در فضای باز نیز استفاده نمود. جنس بدنه آن از پی وی سی طرح چرم تهیه شده که به سادگی دچار پوسیدگی و ساییدگی نخواهد شد. علاوه بر استخر بادی می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمود . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی و با قیمتی مناسب، از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...