استخر بادی بست وی با آبپاش سرخود

bestway 67502

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
1,985,000
1,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی با آبپاش سرخود موجود در فروشگاه محصولات بادی اینتکس به همراه ضمانت دو ساله و گارانتی تعمیر کالا

استخر بادی بست وی با آبپاش سرخود ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده و به رقابت با بقیه استخر های بادی اینتکس استخری مناسب تفریخات آبی و همچنین توپی کودکان می باشد. شما عزیزان با خرید این محصول و یا محصول های مشابه این می توانید کودک خودتان را شاد نگه کنید و روزهای گرم تابستان را به خوشی بگذارنید. این استخر ساخته شده از جنس PVC با روکش شفاف طرح دار بوده وقتی در ساخت استخر از پی وی سی استفاده می شود و به همین سبب کیفیت استخر بسیار بالا میرود. استخر بادی با بدنه دو لایه و با کیفیت که قابلیت مقاومت بالا در برابر آب های با دمای مختلف را دارد. همچنین قابلیت باد شدن قسمت کف این استخر بادی نیز جزو یکی از بهترین مزیت های این استخر به شمار می رود. این استخر بادی در واقع از وزن بسیار مناسبی بهره برده و قابل استفاده و حمل در هر مکانی خواهد بود. لازم به ذکر است بر روی بدنه اصلی این محصول شما می توانید طرح خرچنگ را مشاهده نمایید که به زیبایی هر چه تمام تر و با کیفیت بالا بر روی این استخر نقش بسته است و همچنین رنگ این قسمت نیز به صورت یکدست و آبی بوده و لبه اصلی و بادی این محصول نیز از رنگ بنفش شکل گرفته است. این استخر بادی دارای کیفیت بسیار فوق العاده بوده برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با مرکز اصلی محصولات اینتکس تماس حاصل فرمایید و این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید . شایان ذکر است که تمامی محصولات ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند.

 نوع خانگی
 قطر 152 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 ارتفاع 38 سانتی متر
 ظرفیت آب   447 لیتر
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات 
 وزن محصول 2.2 کیلوگرم
 کد محصول bestway 67502

استخر بادی بست وی با آبپاش سرخود از محصولات خوش ساخت با طراحی زیبایی می باشد که توسط برند محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است. این استخر در زمان ورود به بازار طرفداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است. افرادی که می خواهند تا استخر زیبا، با کیفیت و مقرون به صرفه را خریداری کنند، اگر قصد خرید این محصول را دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا با مطالعه این مطلب با نکات مثبت و منفی این محصول آشنا شده و با اطمینان خاطر محصول دلخواهتان را سفارش دهید. ما در این مقاله قصد داریم تا تجربه های متخصص هایمان را برای شما بازگو کرده و ارزش خرید این محصول را برای شما شرح دهیم. پس با یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید.

طراحی مدرن و جدید

طراحی این محصول به شکل گرد بوده و نسبت به استخر های مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را می گیرد. همانطور که مشاهده می کنید  بدنه این محصول از دو قطعه چسبیده به هم تشکیل شده و در میان آن خطی وجود دارد و برای باد کردن آن دو محفظه جدا گانه را طراحی کرده اند. دلیل این طراحی بدین دلیل است تا فشاری که در حین تفریح و یا بازی کودکان تان بر روی بدنه این محصول داده می شود، در دو قسمت پخش شده و همچنین حالت انعطافی ایجاد شود تا به این محصول صدمه ای وارد نشود و عمر این محصول را بالا ببرد. لازم ذکر است که این محصول به رنگ آبی و لبه های بنفش رنگ بوده که باعث شده تا این استخر بسیار زیبا تر شود، و کف آن به صورت مواجی شکلی طراحی شده تا فرزندتان در زمان نشستن بر روی آن دچار خستگی نشود

نحوه راه اندازی و استفاده از محصول

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و آن را تک به تک باد کنید و به آسانی این محصول را راه اندازی و کودکتان را به یک تفریح آبی لذت بخش دعوت می کنید. همچنین برای جمع کردن این محصول می توانید محفظه های این استخر بادی را باز کرده و باد آن را خالی کنید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که می توانید پس از اتمام تفریح فرزندتان این استخر را جمع کنید تا صدمه نبید و همچنین وسایل و اجسام تیز را از این محصول دور نگه دارید زیرا احتمال پارگی بدنه این محصول بالا می رود. اگر در هر صورتی این محصول دچار مشکل و یا صدمه ای  شد هیچ نگران نباشید زیرا می توانید این محصول را برچسب تعمیرات خودتان آن را تعمیر کنید.

نحوه سفارش کالا

استخر بادی بست وی با آبپاش سرخود از سری محصولات با کیفیت و مقرون بصرفه شرکت نامدار بست وی بوده که دارای طراحی دایره ای می باشد. این محصول به رنگ آبی بوده و جنس بدنه آن از pvc می باشد که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالای است. وزن این استخر بسیار کم بوده و شما به آسانی می توانید این محصول را حتی در ایام سفر حمل و یا جا به جا کنید. اگر این محصول را می خواهید خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...