استخر بادی بزرگ کودک با طرح لاک پشت

PC-99010

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
1,280,001
1,160,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ کودک با طرح لاک پشت نمونه ای از استخر های ارزان قیمت و بسیار با کیفیت، به همراه گارانتی تست سلامت و ارسال رایگان

استخر بادی بزرگ کودک با طرح لاک پشت از نمونه استخر های موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که ساختار آن منطبق با روحیه کودکان به صورت عروسکی و فانتزی شبیه به یک لاک پشت طراحی شده است که از زمان ورود به بازار ایران توانسته فروش فوق العاده ای را بدست آورد. همانطور که می دانید محصولات مورد استفاده کودکان لازم بوده تا در پروسه تولید توجه ویژه ای به علایق و روحیات آن ها شود، چرا که افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی جذاب با ساختاری متفاوت می باشند به همین دلیل شرکت سازنده این استخر بادی کودک را مطابق با نظر و ایده دوستداران محصولات بادی طراحی و تولید کرده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت گرد بوده و همانطور که مشاهده می کنید به شکل یک لاک پشت بزرگ به همراه سر و دستان آن طراحی شده که موجب علاقه و توجه کودکان به سوی خود شده است. همچنین بر روی دیواره این استخر دو دریچه مخصوص ورود و خروج هوا تعبیه شده که راه اندازی آن را آسان تر خواهد کرد و کافیست با تهیه یک پمپ باد کوچک و دستی اقدم به پر کردن هوای درون آن کنید. علاوه بر تمامی این موارد، گفتنی است افراد در زمان خرید علاوه بر شکل ظاهری توجه بالایی به مرغوبیت جنس بدنه دارند، زیرا در صورت داشتن کیفیت دیگر دغدغه ای بابت طول عمر کالا نخواهند داشت. در همین راستا برای تولید بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده است، که این نوع ساختار به دلیل دوام و با انعطاف پذیری بالا در صورت تماس با سطح زمین و دماهای مختلف آب و همچنین قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه این محصول نخواهد داشت. لازم به ذکر است در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی اینتکس، در صورت بروز هرگونه آسیب می توانید محصول را برای تعمیرات به دفتر نمایندگی ارسال کنید و یا توسط چسب تعمیر اقدام به ترمیم کالا بپردازید. هم اکنون می توانید برای خرید استخر بادی با مراجعه به نمایندگی اینتکس محصول خود را دریافت نمایید.

 نوع خانگی
 طول 213 سانتی متر
 عرض 188 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 ظرفیت آب 197 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, گارانتی تست 
 کد محصول  PC-99010

استخر بادی بزرگ کودک با طرح لاک پشت تولید شده در رنگ سبز و طراحی شبیه به یک لاکپشت بسیار شیک  محصولی مناسب برای تفریحات کودکان شما در هر مکانی بخصوص فضای باز خواهد بود. این استخر بادی از کوچکترین و سبک ترین  استخر های بادی تولید شده تا کنون محسوب شده و قابل استفاده به عنوان وان بادی در حمام و همچنین استخر توپ نیز خواهد بود. استخری که ساخته شده از جنس وینیل شفاف با رویه طرح چرم بوده و به دلیل داشتن کف بادی هنگام نشستن یا ایستادن در آن احساس راحتی را به کودکان و خردسالان منتقل خواهد کرد. این استخر بادی دارای قیمت بسیار کم و مقرون به صرفه بوده و می تواند گزینه خوبی برای تفریحات ساده آبی فرزندان شما باشد. این استخر بادی توسط کوچکترین پمپ های بادی قابل راه اندازی خواهد بود. علاوه بر این داشتن وزن و حجم کم نیز قابلیت حمل آسوده را در هر مکانی به ما خواهد می دهد.

ابعاد و حجم متناسب این کالا

یکی از مهم ترین موضوعاتی که والدین در خرید این نوع محصولات بادی برای کودکان خود در نظر دارند ابعاد آن است و این ابعاد بسته به نیاز آنها می تواند متفاوت باشد. شرکت اینتکس در ساخت محصولات بادی خود همواره این موضوع را در نظر داشته و محصولات مختلفی را با ابعاد گوناگون تولید کرده تا همواره رضایت خریداران را در پی داشته باشد. لازم به ذکر است شما می توانید برای استفاده های حداکثر دو نفره از این کالا استفاده کنید و از طرف دیگر این استخر بادی وزن بسیار کمی داشته و در جابجایی آن مشکلی وجود نخواهد داشت. این ابعاد کم به شما اجازه میدهد تا بتوانید از این استخر بادی در هر مکانی استفاده کنید و حتی می توانید در حمام های کوچک آن را مورد استفاده قرار دهید.

طراحی محصول و جنس بدنه آن 

این استخر بادی کودک به دور از هر گونه پیچیدگی طراحی و ساخته شده و شما می توانید به صورت پیوسته آن را مورد استفاده قرار دهید. یکی دیگر از ویژگی های مهم این استخر بادی کودک نوع جنس به کار رفته در ساختار آن میباشد که شرکت اینتکس از جنس PVC  در ساخت این محصول استفاده کرده و مانند بسیاری دیگر از محصولات این شرکت این جنس راحتی بسیاری به محصول بخشیده و کودکان در استفاده از آن مشکلی نخواهند داشت. در مورد این جنس PVC باید گفت که PVC در واقع نوعی پلاستیک سخت می باشد که انعطاف ‌پذیری بالایی داشته و در بیشتر محصولات بادی به دلیل راحتی و وزن کم استفاده ی زیادی دارد.

نحوه سفارش 

به صورت کلی این کالا در محیط های بیرونی نیز استفاده ی ساده ای داشته و راه اندازی این استخر نیز کار پیچیده ای نخواهد بود و می توانید به کمک یک پمپ باد معمولی نیز نسبت به باد کردن آن اقدام کنید. در بدنه ی این محصول از جنس PVC استفاده شده تا راحتی آن افزایش پیدا کرده و از طرف دیگر وزن محصول تا حد زیادی کاهش پیداکرده است که این محصول دارای طراحی شادی مخصوص کودکان بوده و می تواند تا ساعت ها آن ها را مشغول خود نگه دارد. در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل می توانید با کاشناسان ما در نمایندگی اینتکس به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...