استخر بادی بزرگ کودک با سرسره بادی

bestway 53303

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ کودک با سرسره بادی محصولی نوین و ایده آل، برای سنین کودک و نوجوان، قابل استفاده در تمامی محیط های خانگی، ویلا، باغ و...

استخر بادی بزرگ کودک با سرسره بادی محصولی فوق العاده و منحصر به فرد، برای بازی های دسته جمعی کودکان و مناسب استفاده در فضاهای مختلفی مانند مهدکودک ها، ویلاها و همچنین شهر بازی ها می باشد. این استخر بادی کودک در سال 2020 با ظاهر فانتزی و جذاب برای کودکان بالای 5 سال توسط برند بزرگ بست وی تولید شده است که به دلیل سایز بزرگی که دارد توانسته محبوبیت بسیاری را در نزد مشتریان و خریداران استخر های بادی بدست آورد. این استخر بادی بزرگ ارگونومی مستطیلی شکل داشته و با توجه به ابعاد و تحمل وزن بدنه ای که دارد بسیار مناسب برای بازی های دسته جمعی کودکان می باشد. بخش اصلی محصول را همانطور که مشاهده می کنید، دارای یک سرسره بزرگ بادی و یک نردبان سرخود همراه با دستگیره هایی برای رسیدن به سرسره می باشد که به صورت یک مجموعه فوق العاد و مرتفع در کنار یگدیگر طراحی شده اند. همچنین تنوع رنگبندی های استفاده شده در بدنه این استخر بسیار شاد و روحیه بخش برمی باشد تا در هنگام بازی و آب تنی، لذت یک تفریح فوق العاده را تجربه کنند. نکته دیگر در رابطه با جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این استخر ببادی، از نوع پی وی سی براق بوده است که در واقع به دلیل کیفیت و ضخامت خوبی که بهره می باشد، در برابر دمای آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و آفتاب مقاومت بالایی دارند تا با خیالی آسوده امکان استفاده در فضای باز را برای شما فراهم شود. همچنین لازم به ذکر است این نوع جنس بدنه به دلیل انعطاف بالای خود قابلیت جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم می سازد تا به راحتی بتوانید آن را در هر محل مورد نظری حمل و جا به جا کنید. از دیگر ویژگی های PVC می توان به قابلیت تعمیر آن توسط بسته مخصوص تعمیرات اشاره نمود که در مواقع آسیب دیدگی های جزئی و کوچک، امکان ترمیم محصول را برای شما ایجاد می کند. هم اکنون می توانید این محصول بادی را به همراه 48 ساعت مهلت تست و قیمتی مناسب از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید. 

 نوع خانگی
 طول 420 سانتی متر
 عرض  320 سانتی متر
 ارتفاع 260 سانتی متر
 ظرفیت آب 327 لیتر
 جنس بدنه PVC ضخیم
 پمپ باد _
 وزن 31.1 کیلو گرم
 کد محصول  bestway 53303

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...