استخر بادی بزرگ با سرسره و تشک جامپینگ بادی کودک

bestway 53381

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ با سرسره و تشک جامپینگ بادی کودک تولید شده توسط برند بزرگ بست وی دارای امکانات و بازی های بیشتر. قابل استفاده توسط کودکان بالای2 سال . ساخته شده در ابعاد بزرگ دارای سرسره بادی کودک به همراه تشک جامپینگ بادی برای پرش و بازی های دوست داشتنی و مفرح . قابلیت خرید آنلاین و حضوری از فروشگاه اینتکس سنتر در تهران و شهرستان ها

استخر بادی بزرگ با سرسره و تشک جامپینگ بادی کودک را می توان یکی از مجموعه تفریحات آبی طراحی شده به صورت بادی دانست که دارای ویژگی های بسیار خوبی بوده و می توان گفت که چندین محصول بادی در قالب یک محصول قرار گرفته است و مشتریان می توانند با خرید استخر بادی بزرگ با سرسره و تشک جامپینگ بادی کودک ، یک وسیله بادی بسیار بزرگ و عالی را برای بازی کودکان در حیاط خانه و محیط های روباز و یا بسته ایجاد کنند . استخر بادی بزرگ با سرسره و تشک جامپینگ بادی کودک دارای طول 365 سانتی متری و عرض 370 سانتی متری می باشد که ارتفاع آن به 152 سانتی متر می رسد . این محصول جدید در سال 2022 توسط برند بست وی تولید شده است . بست وی برای اینکه کودکان بتوانند بازی های بیشتری را انجام دهند ، برای این استخر یک تشک پرش مجزا طراحی کرده است که به صورت یک اتاق بوده و کف آن تشکیل شده از یک تشک نرم و انعطاف پذیر با خاصیت فنری تشکیل شده است که کودکان می توانند با استفاده از این تشک ، ارتفاع بیشتری را بپرند . با توجه به این طراحی و نحوه استفاده از تشک پرش ، بست وی برای ایمنی بیشتر کودکان در هنگام بازی برای تشک ، محافظی در نظر گرفته است که به صورت توری می باشد . این استخر بادی مناسب برای استفاده 5 کودک به صورت همزمان بوده و برای آن پمپ باد برقی برای راه اندازی سریع در نظر گرفته شده است که در هنگام خرید استخر بادی از فروشگاه اینتکس سنتر ، می توانید پمپ را نیز دریافت کنید .

 نوع خانگی
 طول  365 سانتی متر
 عرض  340 سانتی متر
 ارتفاع 152 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
پمپ برقی 220 ولتی
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 تشک پرش
 دارای آبپاش
 وزن 19.2
 کد محصول Bestway 53381

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...