استخر بادی بزرگ اینتکس2018

intex 58484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ اینتکس2018 از جمله مناسب ترین نمونه ها برای استفاده خاوادگی می باشد. جهت خرید این محصول با کارشناسان نمایندگی اینتکس تماس برقرار کنید.

استخر بادی بزرگ اینتکس2018 از جمله مناسب ترین نمونه های استخر های بادی برای استفاده تمام اعضای خانواده  می باشد . این محصول دارای ابعادی مستطیل شده بوده که فضایی در حدود شش متر مربع را اشغال می کند . عمق نسبتا مناسب این استخر بادی باعث شده تا تمام اعضای خانواده بتوانند به راحتی آب تنی دلچسبی را تجربه کنند . ساختار بدنه این استخر بادی متشکل از سه طبقه بوده که با استفاده از سه دریچه مجزای باد هر طبقه را می توان راه اندازی کرد . در طراحی این استخر بادی اصل  سادگی گذاشته می شود . رنگ بدنه داخلی و خارجی آن به صورت آبی ملایم انتخاب شده است . برای دوری از سادگی لبه بالایی محصول همچنین کف آن سفید رنگ تولید می شود . استحکام بالای بدنه موجب شده تا دما و آب و هوا اسبی به آن وارد نکند . به همین دلیل برای استفاده در فضاهای باز نیز توصیه می شود .  این استخر بادی دارای وزن و حجم کم است  تا بتوانید آن را به راحتی  و در همه جا به همرا داشته باشید . استحکام محصول در حدی انتخاب شده که توانایی تحمل یک تن آن را به راحتی داشته باشد . با برقراری تماس با کارشناسان نمایندگی اینتکس سنتر ایران می توان در کمترین زمان ممکن اقدام به خریدی آسان کنید و در کمترین زمان این محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوعخانگی
ظرفیت 1020 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت لایه ها0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولایه
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7.3 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...