استخر بادی بزرگ اینتایم

58470

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ اینتایم از استخر های بزرگ بوده و دارای سه لایه می باشد و با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد که هم اکنون در سایت سنتر اینتکس موجود می باشد .

استخر بادی بزرگ اینتایم از بزرگ ترین و مقاوم ترین استخر های تولید شده است که دارای بدنه ای مات و سه لایه بوده و هر کدام از لایه ها با دریچه های مجزای مخصوص به خود نصب و باد می شوند . از این استخر بادی کودکان بالای سه سال و بزرگسالان نیز می توانند استفاده کنند . لازم به ذکر است این محصول طوری طراحی شده که شما بتوانید به راحتی و با خیالی راحت در آن دراز بکشید و نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید . در کف این استخر بادی دریچه تخلیه آب قرار داده شده تا شما عزیزان به راحتی آب موجود در داخل استخر را تخلیه کنید . جنس این محصول از وینیل بوده که در برابر نور مستقیم خورشید و دما و فشار آب دچار هیچ گونه آسیبی نمی شود , به همین علت می توانید از آن در فضاهای باز نیز استفاده کنید . هم چنین جنس کف این محصول دو لایه بادی بوده که باعث می شود شما یا کودکتان در هنگام زمین خوردن زخمی نشوید و مشکلی برای شما ایجاد نشود . لازم به ذکر است که وینیل از مواد غیر شیمیایی تولید شده که هیچ گونه مشکل و حساسیت پوستی ایجاد نمی کند . شما به همراه این محصول یک دفتر چه راهنما  برای مراقبت و استفاده درست از محصول و جعبه و چسب تعمیرات دریافت خواهید کرد تا در صورت برخورد محصول با اجسام تیز و برنده بتوانید آن را با اقلام در دست و حداقل زمان ترمیم کنید . برای خرید این محصول و دیدن نمونه های بیش تر به فروسگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید و ثبت سفارش کنید .

 نوع خانگی
 ظرفیت 110 لیتر
 طول 300 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 جنس رویه وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دو لایه
 سایر ویژگی ها دارای بدنه سه لایه
 دارای دریچه تخلیه آب
 مناسب سنین بالای سه سال
 قابل استفاده برای سنین بزرگسال
 دارای وزن 4.2 کیلو گرم
 شناسه محصول 58470

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...