استخر بادی بزرگسال sable با بدنه شفاف

B07922C5TL

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
2,500,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال sable با بدنه شفاف از مدل های جدید و ایده آل، برای استفاده بزرگسالان به صورت گروهی و یا خانوادگی درتمام محیط های دلخواه

استخر بادی بزرگسال sable با بدنه شفاف از سری استخر های شرکتی و مدرن می باشد که تا به امروز توانسته خریداران و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب نماید و نام خود را در لیست محصولات پر فروش فروشگاه اینتکس ثبت کند. این استخر بادی نمونه ای از مدل 2020 می باشد که توسط نمایندگی اینتکس با مرغوب ترین کیفیت جهت تفریحات آبی برای سنین کودکان و بزرگسالان به صورت گروهی و یا خانوادگی طراحی و تولید شده است تا از آن در فصل تابستان لحظات شاد و مفرحی را تجربه نمایند. همچنین دیگر مزیت های آن می توان به ابعاد این محصول بادی اشاره نمود، زیرا حفظ این مورد باعث می شود شما خریداران عزیز بتوانید در فصل تابستان، در حیاط منزل خود و یا بر روی پشت بام خانه های خود از این استخر بهره ببرید، البته لازم به ذکر است می توان از آن نیز در فصل های سرد سال، در اتاق کودک به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید تا کودکان شما بتوانند مدت زمان بیشتری به تفریحات سرگرم کننده و مهیج بپردازند. یکی از اساسی ترین نکات در نظر گرفته شده برای تولید این محصول طراحی در ساختار آن می باشد، در واقع همانطور که می دانید یک محصول با کیفیت و ماندگار نیازمند طرحی جدید و بدنه ای مقاوم می باشد که علاوه بر جلب رضایت مشتریان، طول عمر بالایی داشته باشد تا سالیان سال همراه شما در تفریحات آبی شما باشد. فرم کلی این استخر بادی به شکل مستطیی و دارای ترکیبی از رنگ های آبی، زرد و سفید می باشد که شرکت سازنده برای زیبایی و راحتی مصرف کنندگان، بدنه آن را به صورت شفاف و طبقه ای طراحی کرده است چرا که این نوع ساختار علاوه بر نرمی و انعطاف، باعث ارتفاع بیشتر کالا خواهد شد. از دیگر نکاتی که برای تمامی افراد از اهمیت بالایی در تهیه یک محصول برخوردار است، روکش بدنه آن محصول می باشد، که این استخر از بهترین و مرغوب ترین نوع اجناس در تولید محصولات بادی به نام پی وی سی تهیه شده است که در برابر نور مستقیم خورشید و دمای مختلف آب مقاومت بسیار بالایی از خود نشان داده و به سادگی دچار پوسیدگی و یا تغییر حالت نخواهد شد، بنابراین می توانید از آن در تمام محیط و منازل مورد استفاده قرار دهید. البته در رابطه با راه اندازی کالا نیز باید عنوان کرد که بر روی هر لایه از این استخر یک محفظه باد مجزا و جداگانه نصب شده که تنها کافیست با تهیه یک پمپ باد دستی و مخصوص اقدام به پر کردن هوای درون آن کنید و سپس مورد استفاده خود و خانواده قرار دهید. هم اکنون می توانید این استخر بادی را از فروشگاه اینتکس با قیمتی ارزان و اقلام همراه خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 نوع تفریحی _ خانوادگی
 طول 228 سانتی  متر 
 عرض 140 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 ظرفیت آب 1000 لیتر
 جنس بدنه پی وی سی شفاف
 پمپ باد _
 اقلام همراه برچسب تعمیر, ضمانت تست
 کد محصول B07922C5TL

استخر بادی بزرگسال sable با بدنه شفاف از جدید ترین استخر های بادی با طراحی بدنه مستطیلی بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این محصول دارای کیفیت و ضخامت بدنه مناسبی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور گرمای آفتاب برخوردار می باشد. به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز فراهم خواهد بود. این استخر بادی دارای ظرفیت آب بالایی بوده و از طریق دریچه باد های مجزایی قابل راه اندازی می باشند. این محصول که از بزرگترین نوع استخر های بادی محسوب شده برای تفریحات آبی سنین مختلف در فضای شخصی گزینه مناسبی خواهد بود. 

جنس بدنه و ابعاد کالا

بدون شک هر شخص و یا خریداری در هنگام خرید به کیفیت یک محصول ارزش بسیار بالایی قائل است تا محصول ارزشمند و با کیفیتی را خریداری نماید . به همین منظور محصولی که دارای کیفیت و جنس بدنه پایینی باشد ، قطعا طول عمر پایینی را نیز خواهد داشت . جنس بددنه این استخر از وینیل طرح چرم تولید و ساخته شده که دارای ساختاری مقاوم و بسیار عالی و با کیفیتی خواهد بود. از دیگر مزایای این استخر بادی ، جمع شو بودن آن است و به همین منظور می توانید در مسارفت و یا کمپین های خود از آن استفاده کرده و لذت ببرید و در نهایت وزن این محصول 4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل جا به جایی می باشد.

طریقه نگهداری از محصول

در خصوص نگهداری و مراقبت از این استخر بادی باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این آن و در اسرع وقت آن را جمع نموده و درون جعبه خود قرار دهید . همچنین به هیچ وجه از گذاشتن وسایل سنگین بر روی آن و نزدیک کردن اشیا تیز به بدنه این محصول جدا خودداری بکنید . همچنین اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی اینتکس ارسال کرده تا با تعمیرات تخصصی ما ، محصول بادی خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

سخن پایانی و نحوه سفارش 

این کالا قطعا محصولی با طراحی بسیار جذابی می باشد تا در آن در منازل و یا مسافرت ها و کمپین نیز استفاده بکنید .همانطور که گفته شد جنس بدنه این کالا از وینیل طرح چرم بوده که دارای ساختاری مقاوم و کیفیتی بسیار بالایی بوده است . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نماید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...