استخر بادی بزرگسال چند نفره اینتکس

intex 70005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
18%
2,900,000
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال چند نفره اینتکس از محصولات جدید و مهیج برای استفاده کودکان و بزرگسالان به صورت گروهی و یا خانوادگی، در فروشگاه مرکزی اینتکس تنها نمایندگی فروش محصولات بادی و استخر بادی در کشور

استخر بادی بزرگسال چند نفره اینتکس نمونه ای از استخر های بروز  و منحصر به فرد در نمایندگی اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده در تمام محیط های خانگی، ویلا، باغ، تراس، پشت بام، حیاط پشتی و... بوده  تا بتوانید لحظات شاد و جذابی را برای خود، دوستان و خانواده خود به ارمغان آورید. این کالا با طراحی فوق العاده خود، یکی از استخرهایی است که به دلیل خصوصیات مثبتی که دارا می باشد تمام نیاز های شما را برای داشتن یک تفریح و آب تنی های تابستانه تامین خواهد کرد. از همین رو شرکت سازنده برای ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر در کالا، آن به صورت ترکیبی از دو ارگونومی گرد و مستطیلی با ترکیبی از رنگ های آبی و سفید طراحی کرده که در بخش میانی آن دو صندلی و دو تکیه گاه بادی نیز قرار داده شده تا شخص مصرف کننده در راحتی و آرامش تمام آب تنی خوبی را تجربه کند. همچنین این استخر بادی با داشتن دو لایه بادی نسبتا پهن و بلند توانسته نرمی و انعطاف پذیری بالایی به محصول ببخشد تا در هنگام تکیه دادن و نشستن بر روی لبه های استخر دچار آسیب دیدگی بر اثر فشارهای وارده نشود. نکته دیگر و البته مهم در ساخت این استخر بادی، رویه ساخته شده آن می باشد که با بهره گیری از نوع PVC و برزنت طراحی شده که برای دوام و ماندگاری کالا بخش های کناری آن نیز از همان جنس به صورت چند لایه و ضخیم ساخته شده است تا با خیالی راحت بتوانید از آن در تمام فضاها و مسافرت های خود بهره ببرید. برای راه اندازی و نصب این کالای بادی نیز می توانید با استفاده یک پمپ باد دستی و مخصوص لوازم بادی، از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی آن کنید. شما می توانید هم اکنون این کالای بادی بزرگسال را به همراه 48 ساعت گارانتی و یک چسب تعمیر از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید. 

 نوع تفریحی , خانگی
 طول 329 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت آب 950 لیتر
 جنس بدنه PVC ضخیم و دو لایه
 پمپ باد __
 وزن 5 کیلو گرم
 اقلام همراه برچسب تعمیر , ضمانت تست 
 کد محصول  intex 70005

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...