استخر بادی بزرگسال هشت ضلعی

bestway 54119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال هشت ضلعی قابل استفاده در تمام محیط های خانگی و حیاط های شخصی، خرید به صورت حضوری و آنلاین از نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس

استخر بادی بزرگسال هشت ضلعی در واقع بزرگ ترین نوع استخر بادی 8 ضلعی بوده که با طراحی و رنگ بسیار مناسب تمام سلیقه ها کودکان و حتی بزرگ سالان تولید شده و مورد استفاده تمام سنین از شرکت بست وی می باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم بوده و از دیواره های رنگی جذاب بهره مند است جنس رویه ی این استخر بسیار مقاوم می باشد. لازم به ذکر است در بسته بندی این استخر وسایلی برای پنجر گیری و تعمیر وجود دارد و یا برای تعمیر آن می توانید با دفتر فروش سنتر اینتکس تماس برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید این استخر بادی از ظرفیت آب بالایی برخوردار بوده که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات آبی تابستانی خانوادگی باشد. همچنین این استخر بادی از محفظه مخصوص باد و یک دریچه مخصوص تخلیه آب برخوردار بوده که از ویژگی های این کالا خواهد بود. ابعاد این استخر بادی بسیار مناسب بوده این محصول بسیار سبک بوده و راه اندازی آن در کوتاه ترین مدت زمانی صورت می گیرد. در هنگام باد شدن نیز می توانید به کمک فشار دادن استخر بادی از میزان باد آن مطلع شده و به میزان دلخواه آن را باد کنید. البته باید توجه داشته باشید که باد کردن زیاد محصول ممکن است برای استخر مشکل ساز شود. برای خریدای این محصول می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت و یا انتخاب محصول در سبد خرید محصول مورد نظرتان را از طریق سایت اینتکس خریداری کنید. گفتنی است تمام محصولات در فروشگاه سنتر اینتکس با ضمانت اصالت کالا به فروش می رسد.

 نوع خانگی
 طول  251 سانتی متر
 عرض  251 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 1030 لیتر
 جنس بدنه pvc طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 کد محصول bestway 54119

استخر بادی بزرگسال هشت ضلعی یکی از بزرگترین و جدیدترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای طراحی بدنه چند ضلعی می باشد. این استخر بادی تولید شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که دیواره بیرونی آن طراحی جذابی دارد. این استخر با داشتن ابعاد بزرگ برای استفاده سنین بزرگسالان برای تفریحات عادی و آب درمانی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. محصولی جدید که از یک دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف خود بهره مند بوده و توسط پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. این محصول دارای کیفیت قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد.

قابلیت استفاده از محصول در فضای باز

این کالا دارای جنس بدنه ایست که در برابر دمای مختلف آب مقاوم بوده و در صورت استفاده در فضای باز و در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد به همین دلیل با خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده نمود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه این استخر داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این محصول را در هر مکان مورد نظری حمل کرد. همچنین در صورت آسیب رسیدن به هر نقطه ای از بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی و یا توسط تعمیرکاران شرکت اینتکس با قابلیت اطمینان بالایی قابل ترمیم خواهد بود.

راه اندازی کالا 

برای راه اندازی این استخر بادی می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازی دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این استخر باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. برای خالی کردن باد استخر نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های باد این کار را انجام داد.

مراقبت و نگهداری از محصول

برای مراقبت و نگهداری هر چه بیشتر و بهتر از این محصول می بایست از برخورد هر گونه اشیا و اجسام تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان حرکات پرشی و جامپینگ روی بدنه نداشته باشید. علاوه بر این مقدار استاندارد باد کردن این استخر نیز می تواند در سلامتی آن بسیار تاثیر گذار باشد. زمانی که این محصول را در فضای باز راه اندازی و استفاده کردید بهتر است یک زیراندازی معمولی برای قسمت کفی آن به کار ببرید تا از آسیب های احتمالی مانند سوراخ شدن در امان بماند.

نحوه سفارش 

این استخر دارای ابعاد بزرگ و طراحی چند ضلعیست که به همین دلیل از ظرفیت آب بالایی برخوردار می باشد و همچنین برای تخلیه آسوده آب درون استخر یک دریچه مخصوص آب در کف استخر تعبیه شده، این محصول از وزن و حجم بسیار مناسبی برخوردار بوده به همین دلیل در هر مکان مورد نظری قابل استفاده خواهد بود. استخری که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...