استخر بادی بزرگسال شش ضلعی

intex 57479

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
2,650,000
2,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال شش ضلعی در مرکز فروش استخر بادی اینتکس، با ضمانت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور، قیمت ارزان و راه اندازی راحت

استخر بادی بزرگسال شش ضلعی برای استفاده کودک و بزرگسال یکی از بزرگترین استخر های بادی تولید شده با طراحی بدنه شش ضلعی بوده که از ویژگی های مهم آن می باشد و باعث شده تا مقاومت کلی استخر افزایش پیدا کند. این استخر بزرگسال با وجود اینکه برای کودکان ساخته و عرضه شده به دلیل داشتن ابعاد بزرگ می تواند گزینه مناسبی برای آب درمانی سنین بزرگسالان نیز باشد، زیرا که قابلیت دراز کشیدن در این استخر وجود خواهد داشت و تا چندین نفر افراد بزرگسال می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن سه دریچه باد مجزا برای راه اندازی هر کدام از لایه های بدنه آن اشاره کرد. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم و مات می باشد و این جنس بدنه دارای کیفیت و ضخامت بسیار مناسبی بوده که توان مقاومت بالایی در برابر دمای مختلف آب، نور و گرما و اشعه آفتاب را خواهد داشت، بنابراین امکان استفاده در فضای باز را به راحتی فراهم می سازد. این محصول دارای یک برچسب تعمیرات اینتکس نیز بوده که در صورت صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی جزو استخر هایی با قیمت مقرون به صرفه می باشد که با تهیه آن، کودک سال ها می تواند از آن استفاده نماید و از خرید استخر جدید بی نیاز شود. لازم به ذکر است این استخر بادی برای تمامی گروه های سنی طراحی شده و ضخامت دیواره به شما این امکان را می دهد تا از استخر بادی برای مصارف آب درمانی نیز استفاده کنید. برای خرید استخر بادی بزرگسال شش ضلعی با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید و استخر بادی را با کیفیتی بی نظیر سفارش دهید. در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد. 

 نوع خانگی
 ظرفیت آب  1672 لیتر
 قطر 305 سانتی متر
 عرض  64 سانتی متر
 جنس بدنه   PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری  PVC شفاف و طرح دار
 اقلام همراه برچسب تعمیرات
 پمپ -
 کد محصول intex 57479

استخر بادی بزرگسال شش ضلعی یک محصول ساده و در عین با کیفیت است که مناسب برای کودکان و خردسالان می باشد و همانطور که از اسم این محصول پیداست ظاهر این کالا شش ضلعی شکل می باشد که همین عامل سبب شده تا با اکثر استخر های بادی دیگر متفاوت باشد. این روز ها خانواده ها برای تفریح کودکان خود کمتر برنامه جدیدی را دارا هستند و همچنین با توجه به فصل گرما می توان گفت که یکی از تفریحات فوق العاده که این کودکان می توانند داشته باشند شنا و تفریحات آبی است که در همین خصوص نیز استخر بادی بزرگسال فوق یک محصول بسیار ساده و جذاب می باشد که قصد داریم تا بصورت کامل آن را نقد و بررسی کنیم تا با خصوصیات کالا بیشتر آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

جنس بدنه درجه یک و عالی

لازم به ذکر است در ارتباط با جنس بدنه این استخر بادی باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC طرح چرم عالی و درجه یک دارد که فوق العاده مقاوم و زیباست و همچنین بخش های کناری این محصول جذاب را هم پی وی سی طرح چرم رنگی تشکیل داده است. کف این محصول نیز همانطور که گفته شد از نوع بادی و دو لایه بوده که بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد.

چگونگی راه اندازی کالا

راه اندازی این استخر بادی با استفاده از یک عدد پمپ باد صورت می گیرد که به همین منظور نیز باید گفت که شما می بایست پس از تهیه پمپ باد مخصوص و پس از پیدا کردن دریچه های باد این محصول ، می بایست آن ها را باز کرده و به راحتی آن را در مدت زمان کوتاهی باد کنید. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که پس از باد کردن کامل این محصول باید دریچه های باد را ببندید تا باد داخل این محصول خارج نشود.

سخن پایانی و نحوه سفارش

در خصوص تعمیرات این محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که در صورت آسیب دیدن و سوراخ شدن این کالا شما می توانید به سادگی آن را با استفاده از برچسب تعمیرات ترمیم کنید. استخر بادی بزرگسال فوق یک محصول ساده، شکیل و بسیار با کیفیت است که مناسب برای کودکان و همچنین بزرگسالان بوده و دارای ابعاد مناسبی هم می باشد. لازم به ذکر است راه اندازی ساده وزن کم، بدنه بسیار مقاوم و طراحی جذاب از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار می رود. این کالا را می توانید هم اکنون با قیمت ارزان از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...