استخر بادی بزرگسال دو نفره

Bestway 54153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
3,330,000
3,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال دو نفره با کیفیت و با دوام، موجود در فروشگاه بزرگ مرکزی اینتکس، همراه با ضمانت تست و ارسال رایگان به سراسر کشور

استخر بادی بزرگسال دو نفره محصولی شیک با طراحی خاص و متفاوت خود از سری استخر های مناسب برای بزرگسالان با سایز و ابعاد استاندارد برای استفاده دو شخص بالغ برای استفاده در منزل و فضای باز ویلاها طراحی و تولید شده است. این نوع از استخر های بادی ساختاری پرتابل داشته و ظرفیت آب داخلی آن ها به میزان استاندارد در نظر گرفته شده تا در مصرف بی رویه ی آب صرفه جویی شود. همچنین برای جلب رضایت و نظر خریداران در زمینه طراحی و تولید، ارگونومی بدنه این محصول را به صورت 5 ضلعی و ظاهری کاملا بی نظیر که از دو نشیمنگاه بادی به همراه تکیه گاه مخصوص سر به شکل سرخود بوده که به رنگ های آبی و سفید تضاد فوق العاده را تداعی کرده است.  همانطور که مشاهده می کنید دیواره های این استخر بادی نیز از سه حلقه بزرگ بادی تشکیل شده برای راه اندازی آسان هر یک از آنها، یک عدد دریچه باد مخصوص تعبیه شده که به راحتی توسط یک پمپ باد دستی و ارزان قابل راه اندازی خواهد بود. بر روی بخش بالایی استخر 2 عدد جا لیوانی تعبیه شده تا شما خریدارن بتوانید در هنگام مصرف از این کالا نوشیدنی های خود را در کنار خود داشته باشید، علاوه بر این از دیگر خصوصیات آن می توان به دریچه نصب شده در زیر آن اشاره کرد که جهت تخلیه سریع مخزن استخر طراحی شده. همانطور که می دانید اولین نکاتی که هر فرد در زمان خرید به آن توجه دارد جنس و بدنه کالا می باشد تا در قبال پرداخت هزینه، محصولی با دوام را خریداری نمایند، به همین دلیل شرکت سازنده برای جلب رضایت مشتریان و کیفیت جنس بدنه این استخر بادی دو نفره بزرگسال را از وینیل که به نام پی وی سی نیز شناخته شده، تولید کرده است. وینیل محصولی مقاوم و ضخیم بوده که به سختی دچار آسیب دیدگی و پوسیدگی در برابر عوامل محیطی و نور خورشید می شود. البته لازم به ذکر است نمایندگی اینتکس با توجه به خدمات پس از فروشی که در اختیار خریدارن خود قرار داده شما می توانید این محصول بادی را به همراه گارانتی سلامت و برچسب تعمیرات از ما تحویل بگیرید تا در مواقع اضطراری و آسیب دیدگی های جزئی بواسطه آن اقدام به تعمیر این استخر بادی کنید. هم اکنون اگر قصد خرید این کالا با کیفیت را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس و با کمترین هزینه آن را سفارش دهید و خریدی مطمئن را تجربه نمایید. 

 نوع
 قطر 213 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 575 لیتر
 جنس بدنه وینیل ضخیم
 پمپ __
 برچسب تعمیر دارد
 وزن کالا 3.5 کیلو گرم
 کد محصول  Bestway 54153

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...