استخر بادی بزرگسال با چراغ رنگی

bestway 54135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
2,180,000
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال با چراغ رنگی از سری استخر های جدید برای تمام سنین، برای استفاده در تمام فضاهای خانگی و ویلاها، با قیمتی ارزان و ارسال رایگان با طراحی فوق العاده جدید و زیبا

استخر بادی بزرگسال با چراغ رنگی کی از متفاوت ترین و جدید ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده است. این استخر بادی از ساختمان ساده ای برخوردار است و ساختمان این محصول به صورت لوبیایی ساخته شده و از یک کفی بسیار نرم و راحت که بادشو بوده برخوردار می باشد. این کفی برای استفاده طولانی مدت مناسب است و به بدن آسیبی وارد نمی کند. همچنین رویه این استخر بادی از نوع ضد حساسیت ساخته شده و برای پوست های حساس کودکان مناسب می باشد. لازم به ذکر است دیواره این استخر بادی نیز به صورت دولایه ساخته شده و این دیواره از دو لایه مجزا که با کیفیت بسیار بالا بر روی یکدیگر متصل شده اند تشکیل شده است. این لایه ها دارای دریچه باد جداگانه بوده و به صورت مجزا باد می شوند. این محصول از سری استخر های بادی با طراحی مبتکرانه بوده که توانسته از طرفداران زیادی نیز برخوردار شود. اما ابتکار در این استخر بادی، چراغ های LED به کار رفته در قسمت پایینی دیواره استخر بوده که از رنگبندی های مختلفی بهره مند هستند. این چراغ ها نیز می توانند از نمای بیرونی و نیز از نمای درونی دید و جلوه ای بسیار زیبایی را داشته و به استخر نمای بسیار خوب و جذابی را ببخشد. چراغ هایی که توسط انرژی باتری کار می کنند و البته از دیگر ویژگی های این استخر بادی قابلیت حمل آسوده به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب و راه اندازی سریع توسط انواع پمپ های باد می باشد. این استخر بادی برای استفاده در فضاهای بیرون طراحی شده و به خوبی می توان آن را در زمین های هموار و مسطح برپا کرد، تا ضمن لذت بردن از گرمای آب و هوای باز، از گرمای مطبوع آفتاب نیز بهره مند شد. این استخر بادی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق نمایندگی مرکزی محصولات بادی در اینتکس خریداری کنید. 

 نوع خانگی
 ظرفیت اب 560 لیتر
 طول 280 سانتی متر 
 عرض 156 سانتی متر
 ارتفاع 46 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه دفترچه راهنما، برچسب تعمیرات 
 کد محصول bestway 54135

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...