استخر بادی با طرح زرافه کودک

intex 57434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000
400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح زرافه کودک محصولی مقاوم و مستحکم، با قابلیت راه اندازی و حمل آسان، در فروشگاه و نمایندگی محصولات بادی اینتکس

استخر بادی کودک با طرح زرافه یکی از جدیدترین و مهیج ترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس، برای سنین کودکان و حتی خردسالان تولید شده است. این کالا با طراحی فانتزی و عروسکی با نقش یک زرافه باعث شده تا محصولی محبوب و پر طرفدار در بین افراد واقع شود، همچنین با توجه به ابعادی که دارد مناسب برای سنین 2 تا 4 سال به صورت گرد و دایره ای همراه با گردن و چهار پا درست همانند یک زرافه تولید شده تا محصول جلوه بسیار واقعی تری را به خود بگیرد. بر روی بهش بالایی محصول نیز یک عدد محفظه باد شو نیز تعبیه شده است که می توانید از طریق آن توسط یک پمپ باد دستی آن را راه اندازی کنید. در قسمت پشتی این استخر که دم زرافه قرار دارد یک فواره یا آبپاش طراحی شده که برای استفاده در فصل های گرم تابستانی یک گزینه کاملا عالی می باشد که تفریح و آب تنی کودک را کامل کند. این استخر بادی ساخته شده از جنس PVC با روکش چرم تهیه شده که قسمت کف و دیواره های آن به صورت دو لایه و ضخیم تولید شده است که می توانید با خیالی آسوده و راحت در برابر شرایط جوی مختلف و دمای متفاوت آب و همچنین اشعه مستقیم خورشید از این استخر بادی کودک استفاده کنید لذتی سرگرم کننده و فوق العاده را برای فرزندان خود به ارمغان آورید. اگر قصد سفارش این کالا با کیفیت و ارزان قیمت را دارید می توانید به همراه 48 ساعت گارانتی و یک برچسب تعمیر جهت ترمیم آسیب دیدگی های سطحی، از سایت نمایندگی اینتکس اقدام  به خرید کنید. 

نوعخانگی و سفری
طول208 سانتی متر
عرض165 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
ظرفیت238 لیتر
جنس بدنهپی وی سی
پمپ باد__
وزن کالا3 کیلو گرم
کد محصولintex 57434

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...