استخر بادی با سایبان طرح دریا بست وی

bestway 52192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید حضوری و آنلاین استخر بادی با سایبان طرح دریا بست وی مربعی زیبا از فروشگاه سنتر اینتکس با قیمت ارزان . دارای سایبان بادی بزرگ برای محافظت کودکان از نور آفتاب و گرما . قابلیت جدا کردن سایبان . تولید شده در ابعاد 140 سانتی متری مناسب برای کودکان بالای 2 سال . ساخته شده از لایه های پی وی سی ضخیم با بدنه طرح دار زیبای شبیه به دریا و موجودات دریایی .

استخر بادی با سایبان طرح دریا بست وی یک استخر کامل و بسیار دوست داشتنی برای بازی های کودکان در فروشگاه اینتکس سنتر می باشد که شرکت بست وی آن را تولید کرده است تا کودکان در خانه استخر هایی بسیار دوست داشتنی و زیبا را برای آب تنی و آب بازی داشته باشند ، به دلیل ایمنی بسیار خوبی که استخر بادی با سایبان طرح دریا بست وی و سایر استخر های بادی دارد ، خرید استخر بادی مورد توجه والدین قرار گرفته و آن ها برای بازی کودکان این استخر ها را خریداری می کنند . استخر بادی با سایبان طرح دریا بست وی برای سنین بالای 2 سال طراحی شده است و طراحی آن به صورت مربعی بوده و به همین دلیل نیز طول و عرض محصول 140 سانتی متر می باشد ، همچنین ارتفاع استخر بادی 114 سانتی متر می باشد . این ارتفاع بالا به دلیل سایبان استخر است . این سایبان نیز به صورت بادی طراحی شده و مجزا از استخر است که در صورت نیاز می توانید آن را به استخر نصب کنید تا کودکان در سایه آن بازی کنند . سایبان و خود استخر بادی از پی وی سی ساخته شده اند و هر دو آن ها ضد آب هستند و مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . استخر بادی 265 لیتر گنجایش آب دارد . طرح استخر بادی شبیه به کف دریا می باشد که موجودات دریایی نیز در آن دیده می شود .

 نوعخانگی
 طول140 سانتی متر
 عرض140 سانتی متر
 ارتفاع114 سانتی متر
 ظرفیت265 لیتر
 جنس بدنهپی وی سی ضخیم 
 وزن 3.2 کیلوگرم
 اقلام همراه سایبان بادی
 برچسب تعمیرات
کد محصولbestway 52192

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...