استخر بادی با توپ و حلقه بادی طرح دار

bestway 51120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
1,380,000
1,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با توپ و حلقه بادی طرح دار نمونه ای از محصولات با کیفیت و سرگرم کننده از فروشگاه اینترنتی سنتر اینتکس می باشد که به صورت ارزان و ارسال رایگان در اختیار خریدارن قرار داده

استخر بادی با توپ و حلقه بادی طرح دار یکی دیگر از پر طرفدار ترین محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه معتبر و نامدار اینتکس می باشد که تا به امروز از محبوبیت بالایی در میان طرفدارن و خریدارن محصولات آبی و تفریحی برخوردار بوده که در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است. طراحی این استخر بادی کودک مطابق با استاندارد های جهانی، از ارتفاع و ابعاد ایده آلی برخوردار است که می تواند محیط کودکانه ای را برای فرزند شما فراهم آورد. ساختار این محصول به صورت دو لایه می باشد که این نوع ساختار باعث کیفیت و مرغوبیت آن شده است که می تواند خیال شما را بابت استفاده از این محصول آسوده سازد. همچنین در دیواره این استخر بادی دو محفظه باد استفاده شده است که توسط آن ها می توانید از طریق یک پمپ باد مخصوص اقدام به راه اندازی محصول در کوتاه ترین زمان ممکن کنید که علاوه بر این به دلیل راحتی مصرف کنندگان برای تخلیه آب این وان بادی در قسمت کف آن نیز یک دریچه تخلیه آب نیز تعبیه شده که می توانید آب درون آن را به آسانی خالی نمایید. از دیگر ویژگی های کلیدی در رابطه با این استخر بادی می توان به ابعاد و ارتفاع آن اشاره نمود که این امر می تواند یک گزینه عالی برای حمل و جا به جایی محصول در هر مکان و جایگاهی باشد. همانطور که در بیشتر محصولات موجود در سایت ذکر شده است بدنه این استخر بادی کودک نیز از پی وی سی تهیه شده، PVC یکی از جنس های رایج استفاده شده در محصولات بادی می باشد چرا که این استفاده متداول کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ضربه را بالا خواهد برد که شرکت سازنده برای دوام و ماندگاری کالا جنس کف و دیواره های آن را از PVC دو لایه ساخته تا در برابر عوامل های محیطی و جوی سازگاری بالایی داشته باشد. شما می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری از فروشگاه اینتکس تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید. 

 نوع تفریحی و خانگی
 طول 138 سانتی متر 
 عرض 138 سانتی متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت آب 251 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح دار
 پمپ باد __
 گارانتی  48 ساعت 
 برچسب تعمیر دارد
 کد محصول  bestway 51120

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...