استخر بادی با ارتفاع زیاد ایزی ست

intex 28121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4%
5,050,000
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با ارتفاع زیاد ایزی ست یکی از بادوام ترین استخر های این گروه بوده که برای استفاده تمامی سنین در تمامی فضاهای داخلی و خارجی با قیمتی مناسب طراحی و از طریق فروشگاه اینتکس عرضه می شود .

استخر بادی با ارتفاع زیاد ایزی ست از جمله برترین نمونه های تولید شده از این گروه استخر های بادی بوده که مناسب استفاده خانواده می باشد . این محصول با دارا بودن یک پمپ تصفیه آب فیلتری و ارتفاعی ایده آل در زمان کوتاهی توانست رضایت مصرف کنندگان را فراهم آورد . پمپ تصفیه آب فیلتری محصول با تصفیه مداوم آب داخلی استخر موجب صرفه جویی در مصرف آب و کاهش دفعات تعویض آب می شود . این محصول با بدنه ای مقاوم و از جنس پی وی سی برزنتی با الیاف شمعی تولید می شود . به همین دلیل با خیالی آسوده برای استفاده در فضای باز مناسب است . زیرا این بافت در برابر تغییرات شرایط جوی آب و هوا و تابش مستقیم نور خورشید دچار هیچ گونه آسیبی نخواهد شد . این محصول با قابلیت راه اندازی آسان و اتوماتیک طراحی شده است . به همین دلیل تنها کافی بوده بعد از پهن کردن استخر در فضایی مسطح ابتدا لبه بالایی محصول را باد کرده و سپس شلنگ آب را در داخل آن قرار دهید . مشاهد خواهید کرد که محصول با جاری شدن آب به صورت اتوماتیک و در زمان کوتاهی راه اندازی می شود . برای خرید این کالای متفاوت می توانید به نمایندگی سنتر اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده کنید تا محصول را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید .

 نوع گرد خانگی
 قطر ۳۰۵ سانتی متر
 ارتفاع ۷۵ سانتی متر
 ظرفیت ۷۹۸۲ لیتر
 وزن ۱۰.۳ کیلو گرم
 جنس بدنه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ ندارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت Summer Waves
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب سنین مختلف
 دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، پمپ تصفیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...