استخر بادی اینتکس طرح آکواریوم

intex 58485

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس طرح آکواریوم پر طرفدارترین کالا در میان استخر های بادی است . این محصول با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی در نمایندگی اینتکس سنتر همواره مورد استقبال مشتریان قرار می گیرد . زیرا ابعاد این استخر بادی برای استفاده بزرگسال نیز مناسب می باشد .

استخر بادی اینتکس طرح آکواریوم یک محصول خاص و فوق العاده برای استفاده بزرگسالان است . به دلیل تاکید شرکت اینتکس در زمینه کیفیت بدنه می توانید به راحتی در محیط باز نیز از این کالا استفاده کنید . از جمله خصوصیات مهم این محصول می توان به سهولت راه اندازی در چند دقیقه و قابل حمل بودن آن اشاره کنیم . طرح بدنه متفاوت این استخر می تواند یادآور آرامش دریا برای شما بوده و اوقات خوبی را برایتان فراهم کند . این استخر بادی که از محصولات پر طرفدار در میان مشتریان بوده با ابعاد بزرگ خود برای استفاده خانوادگی همواره توصیه می شود . بدنه آن از PVC دو لایه با روکش طرح چرم تولید شده تا آسودگی خیال مصرف کنندگان گرامی را به همراه داشته باشیم . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد . برای راه اندازی این محصول می توانید یک پمپ باد دستی اینتکس از نمایندگی های اینتکس تهیه کنید تا به راحتی محصول خود را راه اندازی نمایید . برای تهیه این استخر زیبا و متفاوت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس سنتر مراجعه کرده تا در کمترین زمان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید . 

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 996 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6.8 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...