استخر بادی اینتکس با طرح اسب آبی

intex 7150NP5

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
14%
2,550,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس با طرح اسب آبی محصولی با طراحی متفاوت و بی نظیر، با پرداخت کمترین هزینه ممکن، برای استفاده سنین کودک، فروش از طریق سایت و یا فروشگاه مرکزی اینتکس

استخر بادی اینتکس با طرح اسب آبی محصولی زیبا و بادوام از شرکت بزرگ اینتکس بوده که با ساختاری متفاوت و قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ و اسباب بازی های همراه خود توانسته پاسخگوی نیاز کودکان بالاتر از 3 سال نیز باشد. ارگونومی ساخت زیبا و رنگبندی شاد این محصول، در کنار بدنه مقاوم ان از جمله علل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان عزیز عنوان شده اند. این محصول فوق العاده با بدنه ای از جنس PVC تولید شده که ساختاری بادوام و قابلیت تحمل وزن بالا را داشته البته لازم به ذکر است این نوع جنس بدنه کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده و به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نخواهد کرد. به همین دلیل از این محصول منحصر به فرد می توانید در فضای باز و سفر نیز به راحتی استفاده نمایید، زیرا که تغییرات شرایط جوی آب و هوا تاثیری بر کیفیت بدنه محصول نخواهد داشت. این استخر بادی دارای ارگونومی ساخت بیضی شکل با رنگ آبی بوده که در بخش ابتدایی آن، شما می توانید سرسره بزرگ و سفید رنگی را مشاهده کنید. البته در بخش انتهایی این سرسره یک تشک بادی نصب شده تا کودک با شتاب بر روی سطح زمین برخورد ننماید. لازم به ذکر است برای تولید بخش کناری محصول نیز از پی وی سی طرح چرم استفاده شده و بخش کف محصول به دلیل تماس پیوسته با سطح زمین و تحمل تمامی فشار وارده از نوع پی وی سی دولایه طرح دار است. گفتنی است که در صورت بروز هر گونه نقص و مشکل این استخر دارای برچسب تعمیراتی بوده و تست سلامت کالا به مدت 48 ساعت و خدمات پس از فروش کالا را نیز داشته و البته دارای ارسال سریع به تهران و تمامی شهرستان ها می باشد. استخر بادی اینتکس با طرح اسب آبی محصولی باکیفیت بالا، قابل استفاده در تمامی فضاهای سرپوشیده و باز است. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

 نوع  خانگی، سفری
 طول  221 سانتی متر
 عرض  188 سانتی متر
 ارتفاع 86 سانتی متر
 ظرفیت آب 237 لیتر 
جنس بدنه PVC طرح چرم
 پمپ -
 اقلام همراه برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
 کد محصول intex 57150NP

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...