استخر ایزی ست 66*305 بدون پمپ تصفیه

Bestway 57456

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5%
4,600,000
4,380,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با قطرسه متری در دو نوع بدون پمپ تصفیه و با پمپ تصفیه فیلتری تولید شده است و می توانید هر کدام را انتخاب کنید ، بدنه برزنتی دو لایه با راه اندازی در مدت زمان بسیار کوتاه مناسب برای استفاده در خانه و ویلا دارای دریچه تخلیه آب و پمپ باد کوچک

استخر ایزی ست 66*305 بدون پمپ تصفیه محصولی جدید در دسته استخر پیش ساخته آماده می باشد که در میان مردم بسیار محبوب است . این مدل از استخر پیش ساخته به استخرهای آماده معروف است و دلیل آن نیز به دلیل سرعت بالای راه اندازی است ، برای راه اندازی این استخر کافیست قسمت بالایی آن را که به صورت باد شونده است توسط پمپ باد ، باد کرده و سپس حجم آب مورد نظر را به درون استخر بریزید و استخر شکل اصلی را به خود می گیرد و دیگر نیازی به کاری نیست و می توانید به شنا درون استخر بپردازید . این استخر دارای بدنه ای مقاوم از جنس پی وی سی برزنتی با قسمت باد شونده ای از جنس پی وی سی چرمی می باشد که در برابرشرایط محیطی همچون گرما و رطوبت مقاوم است و صدمه ای به بدنه وارد نمی شود . ظرفیت آب داخل این استخر 3200 لیتر می باشد و برای تصفیه آن نیاز به پمپ های فیلتری کوچک و متوسط دارید و برای اتصال نیز دو دریچه در بدنه وجود دارد . علاوه بر این دو دریچه یک دریچه تخلیه نیز وجود دارد که می توانید برای تخلیه آب استخر از آن استفاده کنید . وزن این استخر 7.8 کیلو گرم می باشد و حجم آن درون بسته بندی کوچک است و می توانید آن را توسط ماشین شخصی خود جا به جا و به ویلای خود انتقال دهید . خرید استخر ایزی ست را در جدیدترین طرح ها و مدل ها می توانید با فروشگاه اینتکس سنتر تجربه کنید .

 نوع  گرد 
 قطر  305 سانتی متر 
 ارتفاع  66 سانتی متر  
 ظرفیت آب 3200 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ تصفیه ندارد
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57456

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...