استخر ایزی ست 4 متری حصیری بست وی

Bestway 57376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر ایزی ست 4 متری حصیری بست وی از جدیدترین استخرهای آماده برند بست وی می باشد و درون بسته بندی خود دارای پمپ تصفیه آب فیلتری قوی است که شفافیت بالای آب را به وجود می آورد، وزن این استخر 18 کیلو گرم می باشد و دارای بدنه برزنتی سه لایه است که کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان آن به خوبی فروش فوق العاده را نصیب آن کرده است

استخر ایزی ست 4 متری حصیری بست وی به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری موجود درون بسته بندی می تواند یک مجموعه کامل برای آب تنی در یک استخر آماده ویلا و باغ را به شما هدیه دهد . این استخر پیش ساخته بست وی به این خاطر به نام ایزی ست معروف است که مدت زمان پنج الی ده دقیقه ای برای باد کرده و راه اندازی آن نیاز می باشد . برای راه اندازی و استفاده از این استخر کافیست قسمت بالایی استخر که به صورت بادی می باشد و توسط پمپ باد ، باد کرده و سپس آب را به درون استخر بریزید ، با پر شدن آب درون استخر ، قسمت باد شده ، دیواره های استخر را به سمت بالا کشیده و آماده استفاده می شود . بخش بادی این استخر از پی وی سی چرمی ساخته شده است اما دیواره ها به صورت سه لایه ساخته شده از پی وی سی برزنتی می باشند . در لایه های میانی دیواره ها از الیاف شمعی استفاده شده است تا ضربه خوردن به استخر نتواند آسبی به آن وارد کند و همچنین در استفاده به زیر نور خورشید دچار پوسیدگی نشود و طول عمر بالایی داشته باشد . برای اتصال پمپ تصفیه به این استخر ایزی ست می توانید از دریچه های موجود در بدنه استفاده کنید و دریچه دیگر برای تخلیه آب به کار گرفته می شود . وزن این محصول 18.2 کیلو گرم می باشد و مقدار آبی که درون آن جای می گیرد 7340 لیتر است .فروشگاه اینتکس سنتر این استخر ایزی ست بست وی را با قیمت ارزان برای شما مهیای خرید کرده است که می توانید سفارش خرید خود را از طریق سایت ثبت کنید .

 نوع  حصیری 
 قطر  396 سانتی متر 
 ارتفاع  84 سانتی متر  
 ظرفیت آب
 7340 لیتر
 جنس بدنه  پی وی سی برزنتی
 جنس لبه  پی وی سی بادی  
 پمپ تصفیه فیلتری 220 ولت
 ضمانت  -
 کد محصول  intex 57376

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...